RTV Teorija i praksa

so zunanji sodelavci ir mislim da smo bistveno raven dosegli s tem, ko smo posegali po umetniškem programu in da je zabavna radijska igra isto stimulirana kot radijska igra, umetniška. To barijero smo mi uspeli preseči, oziroma presekati. V tem trenutku smo mi dobili pisce, mi smo dobili pisce visokega kova, to je doktor Matjaž Kmecl, Miloš Mikeln, pisce gledališke, кег smo smatrali, naša hiša je tako smatrala da je pisanje humorja v bistvu isto ali pa še važnejše kot pisanje radijske igre. Ne štejemo več vrstice koi smo včasnih počeli, kohko vrstic ima skeč, ampak smo veseli da skeč dobimo. Mogoče da gojimo to, mogoče bolj stimulativno vphvamo oziroma plačujemo te skeče kot pa bi sicer mogoče zaslužili. Ampak s tem mi dobivamo pisce. Ena stvar je pisani humor, drugo pa je izvedba tega pisanega humorja. Dogaja se, da mi dobimo skeče od avtorja, verjetno ga poznate, to je Tone Fornezi-Tof, pri nas zelo popularen, to je za nas vaš Mini-Maks, samo da je on pravzaprav novinar iz časnika. On je začel pisati za radijski medij in ko mi dobivamo te njegove tekste, moram reči, da jih komaj preberemo, da se nam ne zdijo duhoviti ko pridejo, pač pa da imamo najboljše igralce ki ta tekst, da skeč fantastično izvedejo in da jih stimuliramo tako, da radi delajo na radiu. B. PAL: Mi u Radio-Novom Sadu imamo 52 emisije Vesele večeri od dva sata na mađarskom, onda imamo 52 kabaretske emisije od 25 minuta i 52 humoreske. Znači svake nedelje u godini. To je otprilike 7 800 minuta. Pored toga imamo i javne emisije i zajedničke emisije za Radio-Budimpeštom, tamo i nazad. Za sve emisije imamo, uračunavajuči i kancelarijske i ostale troškove: prošle godine 32 stara miliona, ove godine 28 starih miUona. Znate Sta to znači - kad je televizija samo za jedan sat novogodišnjeg programa uspela da utroši 180 miliona, odnosno naš petogodišnji budžet FIRDUS DŽINIĆ, Centar za istraživanje programa i auditorijuma, Radio-televizije Beograd; Na žalost u našoj humorističko-satiričnoj proizvodnji na radiju još uvek ima rodova, podvrsta i oblika humorističkog izražavanja koji su vezani za neko ranije vreme kada su bili delotvorni i za koje su mnogi od nas, i vi kao stvaraoci i mi kao slušaoci, na neki način emotivno vezani, ne možemo da ih se debalansiramo, ali bi dobro bilo da to učinimo.

58