RTV Teorija i praksa

Р. S. PLAVŠIĆ: Još uvek se traži veoma mnogo humora i to rezultati javne diskusije prošle i ranijih godina pokazuju sasvim određeno, Jedno od rešenja je da se huinor i satira mnogo difuznije plasiraju u programu. M. DRAGIČEVIĆ: Ja mishm da ima mjesta, djelova programa i segmenata gdje disperzija stoji, a ima mjesta i segmenata programa, a to su cjeHne, iza špice, između najave i odjave, u kojima mora ići kako nazivamo, a kako je pomenuo drug Milenković, održanje žanrovskog subjektiviteta. M. MITROVIĆ; Mislim da ovaj novi trend programskih blokova sve više zahteva kulturne urednike-menadžere, da ih tako nazovem, spretne kulturne Ijude koji će moći da sa merom i ukusom traže i raspoređuju materijale u „svojim” delovima programa. A s druge strane, čovek će moči sve profesionalnije da radi samo svoj posao kao humorist-satiričar na raznim delovima programa. VODITHLJI F. DŽINIĆ: U dobro vođenim i radijskdm i televizijskim programima priprema voditelja ogroman je posao. To je industrijski rad. Tu rade ekipe koje pripremaju - zna se šta je sadržinska struktura jednog programa koji če biti čak i živo vođen i zna se šta bi tu moglo da bude upotrebljeno uz odgovarajuću ličnu, individualnu sposobnost voditelja. Producentski timovi koje predlažem, ekipe stvaralaštva koje bi morala da ima svaka stanica, mogli bi zapravo da ostvare i veliki doprinos poboljšanju kvaliteta kontakt i živo vođenih i uopšte vođenih programa. Oni se sada planiraju vezani isključivo za individualne sposobnosti voditelja što je nedozvoljivo za jednu industrijsku organizaciju kao što je radio.

66