RTV Teorija i praksa

5. Stepen popularnosti muzičkih emisija televizije a) Odnos auditorija prema emisijama ozbiljne, klasične muzike O odnosu ispitanika prema ozbiljnoj, klasičnoj muzici i učestalosti gledanja muzičkih emisija toga žanra može se suditi na osnovu tabele br. 3.

Tabela br. 3.

U ovom slučaju auditorij je posebno istakao emisiju Muzički kiosk Više od trećine ispitanih „redovno” ili „ponekad” gleda Vaše mišljenje, Muzičke večeri za mlade, operske i baletske predstave. Emisije kao što su O baletu, Na ulici Neždanovoj, Muzički život imaju relativno neznatan auditorij stalnih gledalaca. Nešto je više onih koji gledaju te emisije ponekad. Stalni auditorij emisija Izabrane stranice sovjetske muzike i Čas Velikog simfonijskog orkestra sasvim je mali. Emisija Muzički kiosk popularna je u svim socijalnim grupama. Među njenim stalnim gledaocima ima mnogo učenika i polaznika PTU, studenata, što govori o interesovanju za

118

Tabela br. 3. (procenti od opšteg broja ispitanih) biaziv emisije G 1 e d a redovno m ponekad Ne gledam nema moguć nosti - ne interesuje se Bez odgovor 1. Muzički fdosk 29,5 40,7 1,8 8,9 19,1 2.- Vaše mišljenje 9,9 27,7 3,3 20,9 38,2 3. Muzičke večeri za mlade 8,6 27,2 5,6 22,9 35,7 4. Muzički abonman 6,2 22,7 4,9 22,0 44,2 5. Operske i baletske predstave 5,8 28,0 3,8 24,7 37,8 6. 0 baletu 5,7 21,2 3,9 43,1 7. Na ulici 26,1 Neidanovoj 5,6 16,4 6,7 24,3 47,1 8. Muzički život 5,3 18,9 5,1 21,1 48,7 9. Izabrane stranice sovjetske muzike 3,9 18,8 7,4 23,5 46,4 10. Čas Velikog simfonijskog orkestra 1,6 11,4 5,7 37,9 43,4