RTV Teorija i praksa

5. minut magnetofon 26. minut spiker, živo magnetofon TR-0-11015 34. minut spiker, živo

kvartetom a još više osobenom instrumentacijom Bahovog šestoglasnog ričerkara iz Muzičke žrtve. I Šenbergova orkestfacija dva orguljska korala iz Lajpciške zbirke. koju ćemo večeras slušati, pređstavl jala је osnovu od koje če krenuti kasniji autori, kad је reč o obradi i transformaciji tuđeg materijala Dovršena je 1922. godine u periodu kada Šenberg još uvek i/građuje svoj dodekafonski metod. I/ra/ito ekspresivni tonus ra/uđenog orkestarskog aparata u koji su uključeni i čelesta, tuba, glokenšpil, još otkriva uticaj stila karakterističnog /а oratorijum Pesma grada Gurea , ali jasnoća linearnog crteža, posebno kada se citira koralna melodija, uka/uje na elemente koji će doći do i/ražaja u kasnijoj fa/i Šenbergovog stvaralaštva (snimljen tekst sa mu/ičkim primerima, trajanje priloga 21 min) U nastavku emisije slušaćemo dva Bahova korala i/ Lajpciške /birke /а orgulje, u orkestraciji Arnolda Šenberga. I/vodi Simfonijski orkestar Radio-Kelna pod upravom Mihaela Gilena. (mu/ički snimak, trajanje 8 min) Simfonijski orkestar Radio-Kelna pod upravcm Mihaela Gilena i/veo је dva Bahova korala u orkestraciji Arnolda Šenberga. Time je /avršena druga emisija iz ciklusa Osvetljenja Odjava dalje teče

Paralelno sa klasičnim tipovima emisija ra/vili su se novi oblici pre/entacije mu/ike u živo vođenim autorskim emisijama posvećenim /bivanjima u mu/ičkom životu Ta zbivanja sa aspekta informacije o mu/.ici predstavljaju reainu građu emisija, klasična monološka forma

28