RTV Teorija i praksa
saopštavanja poruka кго/ glas spikera-komentatora /amenjena je dijalozima između autora-voditelja emisije i njegovih sagovornika; dokumentarni muzički snimci sa proba ili sa koncerata stiču ravnopravni status uz studijske, a muzička matrica je ilustracija onoga o čemu se govori. Autor emisije prevashodno je vokalna ličnost, elokventna i sposobna da govori o muzici koristeči sve vidove novinarskog izražavanja, od izjava, beleški, osvrta, prikaza, vesti, preko anketa, dijaloga, do intervjua, tribina. Namera stvaralaca emisije ovog tipa je maksimalno ostvarivanje kontakata sa slušaocima. Ovaj tip emisije „razbija” elitistički pristup umetničkoj muzici, „lomeći unutrašnju strukturu muzičkog dela, ali ga, istovremeno, stavlja u nov kontekst dajući mu novo značenje. U tim emisijama pomerene su granice ritualnog prihvatanja muzike od strane obrazovane publike ka upotrebi muzike za obrazovanje najšire slušalačke populacije Ritam emisije odgovara mogu nostima percepcije slušalaca, a naizmenično smenjivanje govora i muzike održava ritam svakodnevice, kao odraz života koji je tu a ne negde drugde Konkretna emisija Susretanja od 21. 111 1985. godine, izvučena je iz godišnje produkcije kao primer informativne emisije posvećene Bahovom stvaralaštvu osvetljenom sa više aspekata Stavovi učesnika u emisiji predstavljaju individualno shvatanje Bahove umetnosti.
1. minut magnetofon 2. minut M. MHoradović, živo 4. minut M. MHoradović, živo
PRVI PROGRAM RADIO-BEOGRADA Četvrtak, 21. /// 1985, 17.02- 18.00 Susretanja Špica u trajanju od 1 min, Najava emisije Mala igra reči i muzike na temu Bach (~ime Bach zaslužuje da postane muzika’M Tema Bach to je signal za razbijanje starih tradicionalnih tonalnih odnosa, signal koji je uhvačen i dešifrovan tek u našem veku ,
29