RTV Teorija i praksa
peo na 79%. Po udelu domačeg programa druga na listi je Obala Slonovače sa 51% u ukupnom emitovanju i 59% za vreme najgledanijih termina. Sledi zatim Senegal sa 49% domaćeg programa. U Zimbabveu taj procenat iznosi 35% od ukupnog programa odnosno 48% za vreme najgledanijeg termina, dok je Uganda na dnu lestvice sa svega 17% domaćeg programa (tokom najgledanijeg termina taj procenat pada na 12%). Za celokupno područje Afrike južno od Sahare procenjuje se da udeo domaće produkcije iznosi 64% od ukupnog vremena emitovanja. Preostalih 36% potiče iz uvoza. Struktura uvoznog dela programa je sledeća:
Obim uvezenih programa bio je najveći u kategoriji zabavnih emisija i iznosio je 62% od ukupnog obima uvezenih programa. Na drugom mestu su informacije koje čine 19% a na trećem dečje emisije sa 15%. 4. AZIJA I PACIFIK U azijskom i pacifičkom regionu od ukupnog emitovanog programa 65 procenata je domačeg a 35 inostranog porekla. Udeo domaćeg programa u ukupnom programu varira od 25 procenata u slučaju Novog Zelanda (II kanal) do 97 procenata u slučaju Indije (Dordaršan, stanica Kalkuta). U proseku, gledaocima u Aziji je dostupno 10 sati televizijskog programa dnevno.
56
IZVOR Procenat od ukupnog uvoza SAD 47 Velika Britanija 25 Filmske vesti (izveštačke agencije) 15 Francuska 4 SR Nemačka 4 Ostale zemlje i organizacije 5 SSSR 0,4