RTV Teorija i praksa

govorio, što je pokazivalo i njegov pokušaj i nemoć da uzvrati, što je bilo rečitije od bilo kakvog govora. I\’a televiziji se često postavljaju pitanja u kojima je već sadržan i odgovor - to je formalni intervju iz koga se ne saznaje ništa novo. Vaši se razgovori razlikuju i zato me interesuje profesionalna tehnologija takvih susreta u televizijskom studiju. D. B : O tome bi se moglo pisati, a govoriti usmeno znači rizik da se ne bude precizan. To jeste ključno pitanje.

Istorijsko i nacionalno u mađarskom filmu, Peter Baćo i Dragan Babić

А. Š.: Đa li је to stvar inspiracije ili prethodne pripreme? D, B,: Na. r avno da je i stvar inspiracije, a svakako je uvek, što nije slućaj sa inspiracijom, i stvar pripreme. Jedno od pitanja koje bi trebalo eksplicirati je moja tolerancija, jedna vrsta pažnje koja, kada mi pođe za rukom, daje najbolje rezultate, Onog časa kad počne da se raslojava več možete da govorite o poremećenoj osetljivosti, što mi se ponekad događa, jer dopustim da me iznervira organizacija slučaja, jedne slučajnosti koju sam ja sam potakao, Onog trenutka kad sve dođe u sklad sa mojim zamislima, ja sam verovatno najjači. Tada imam najviše strpljcnja i moja perceptivnost je na

263