RTV Teorija i praksa

severnom delu Nemačke /ajedno imaju promet približan prometu koji ima NDR 2, a/ a severni deo Nemačke se planira porast radio-propagande od 60°" Prema tome, jasno je na osnovu čega se očekuje procenat porasta prometa u 1987. i 1988 godini Tako bi radio-propaganda mogla da pređe granicu od jedne milijarde maraka bruto-prometa. Od novembra 1987. lanac ARD pokriva u proseku najmanje 20° stanovništva u SR Nemačkoj, a očekuje se da če übr/o dostiči i celih 80% u svim oblastima Nemačke. RTL neče biti u stanju da pridobije ni jednu trečinu stanovništva PLANIRANJE RADIO-PROPAGANDE U/ РОМОС LANCA ARD Kada radio-propaganda ARD bude kompletirana ponudama radio-stanica WDR 2 i WDR 4, biče postignut dugogodišnji cilj stručnjaka /а propagandu da se cela zemlja obuhvati radio i televi/ijskim stanicama ARD i da se na taj način obe/bedi ravnomeran i koordiniran rad u oblasti propagande na radiju i televi/iji Več danas se vidi da je /а radio-propagandu u pogledu cene i u pogledu efekata najpovoljniji medij upravo lanac ARD. Pošto strane radio-stanice sa /apadne strane očigledno gube slušaoce u Nemačkoj, lanac ARD postaje još /animljiviji /а planiranje propagande u nacionalnim okvirima Kada se u/me u ob/ir otvaranje novih radio-stanica u sastavu WDR i povećanje obima propagandnog programa na NDR, sasvim je га/umljivo da ARD sa sigurnošču može da tvrdi da će /vanična medijska anali/a /а 1986/87 poka/ati da prosečan mvo smšalaca i u oblasti Severna Rajna-Vestfalija i/nosi 20%. Slično se očekuje i za Berlin, satt - Radiowerbung im Wettbewerb, ARD MAGA/IN, br 4, 1987, str 56-57) Prevela i obradila

Julija Vučić

44