RTV Teorija i praksa

MIROSLAV ]OKIĆ, rediteij Radio-Beograda, diplomirao je fiimsku režiju na Fakuitetu dramskih umetnosti u Beogradu. Profesionainu karijeru počeo je radom na dokumentarnom fiimu kao rediteij i scenarist Prvi igrani fiim, Četiri dana do smrti, snimio je 1976godine, prikazan je na nekoliko međunarodnih festivaia: Kan (Petnaest dana autora), Pariz, Lisabon Paraieino radi kao rediteij u pozorištu, na rađiju i teieviziji. Pisac je više radio-drama i pozorišne drame Armagedon koja je izvedena u Narodnom pozorištu u Beogradu i Osijeku Posiednjih godina beieži značajne uspehe u radiofoniji Dobitnik je nagrade ~Prix ]apon” 1986 kao rediteij emisije Glas svuda prisutni Sonje Maiavrazič. Na jugosiovenskom festivaiu radio-drame dodeijene su mu posebne nagrade za režiju i za nov radiofonski pristup za radio-dramu Magla Stojana Srdiča, progiašenu za najboije radio-dramsko ostvarenje u ceiini 1985 godine Mirosiav ]okić je iste godine i dobitnik nagrade u kategoriji muzičkih emisija kao član ekipe koja je ostvariia prvonagrađenu emisiju Vreme osećanja. Himne itd. PETAR MARIĆ, ton-majstor Radio-Beograda, snimanjem radio-drama bavi se od 1961. godine. Radi na stereofonskim dramskim snimanjima i tonskim eksperimentima. Dobitnik je više nagrada na konkursima Radio-Beograđa za najboija godišnja ostvarenja, a na takmičenjima jugoslovenske radio-drame u Ohridu nagrađen je za tonske snimke radio-drama Arsenija Jovanoviča I optekoše me vode do duše i Gogolj na Šagalov način, Usta puna zemlje Branimira Šćepanovića, dramatizacija Nede Depoio, Magla Stojana Srdiča, kao i eksperimentainog muzičkog programa Bajalice-Rituali Oige Brajović, zatim dokumentarne emisije o Nikoii Tesii i dečjih radio-igara Dugnie lutalica Predraga Čudiča, Kapetanov slanik Dragana Lukiča i Stara čekaonica i ostali Miodraga Đurđeviča ]edan je od dobitnika međunarodne nagrade „Premio Ondas” 1977 i međunarodne nagrade ~Prix Itaiia” kao ton-majstor dokumentarne emisije Mislio sam da se ruše brda Nade Bjeiogriič i Zvonimira Kostiča 1979 godine

199