RTV Teorija i praksa

Pobednici „Zlatne ruže Montrea” sa svojim trofejima

petnaestominutna seta, jer reklame valja prikazati ne samo na početku i na kraju - več i između. Ovom programu uglavnom je naklonjena i TV kritika zato što se TV komedije rade izuzetno brižliivo, s velikim autorskim timovima, s neprestanim doradama i poboljšanjima tokom dugog života serija. Šta bolje potvrđuje takvo staranje za TVkomediju nego najnovija vest da je BBC odlučio da doda novih milion i po funti u budžet za komedije kako 'ui se podstakao razvoj novih ideja. „Temza” ima takođe bogat fond za TV komedije, a i ostale velike kompanije iz zajednice ITV izdvojile su posebna sredstva kako bi se unapredila komedija namenjena mlađim gledaocima i onima s nešto profinjenijim ukusom. Producente TV komedije svakako najviše ohrabruje to što rejting ovih programa premašuje sve dosad dosegnute cifre. Alo, alo, recimo, gleda 13 miliona Ijudi, a Mućke (Only fools and horses) čak 13,5 miliona. Trenutno je, inače, rekorder humoristička serija Hleb, (u slengu može da znači i „lova”) koja se bavi pokušajima jedne domačice iz Liverpula i njenih odraslih kčeri da se domognu zarade i novca - 15 miliona.

217