RTV Teorija i praksa
Ne želim time da kažem da je školovanje sasvim besmislena stvar o „učenju umetnosti” zna se već sasvim dovoljno jednostavno imao sam sreću da škole i uzora budem pošteđen i to je sve Nemajući dakle na šta da se ugledam srećan kao urođenik ušao sam u zabran jednog medija i to me ponelo na jedan nov način igrao sam se kao u čednom detinjstvu ređao kockice sačinjene od zvukova i sve ređih reči onda su nestale i poslednje reči ostale su samo one u naslovima igara Ali igra je vremenom postajala sve teža počeo sam da mislim a čim sam počeo da mislim i da osećam nekakvu odgovornost počeo sam da se mučim i da sve ređe osećam tu lakoću igre još uvek nemam uzore ali primetio sam sam sebi postajem uzor ponekad a od toga verovatno nema ničeg opasnijeg vreme je možda da prestanem sa svim tim Jer nisu to bila dnevna putovanja kratki izleti i igre bez iscrpljenja kada se tamo krene retko se stigne sutradan a češće ne stigne
146