RTV Teorija i praksa

Stalno rastuća konkurencija između radio-stanica, od kojih većina ima generalni pristup emitovanju, kombinovan sa nedostatkom strategije i ograničenog vremena za radio-reklame, vodi ih u ozbiljne finansijske teškoće, ali se očekuje da većina radio-stanica, tj. velika većina gradskih i značajan broj privatnih, nastave svoje programe u bliskoj budućnosti. Ostale stanice moraće da usvoje „specijalnu” formu programa, koja će biti -uslovljena striktno određenim potrebama slušalaca. Ovo podrazumeva proširenje istraživanja, kao i postizanje konsenzusa o osnovnoj strukturi istraživanja javnog mnjenja što bi stavilo tačku na dvosmislenost situacije koja trenutno postoji. Velike radio-stanice „poješće” slabije i razviće' koherentnu i konzistentnu tržišnu strategiju gde sponzorstvo i širenje dobijaju islaknutu poziciju.

PLAN EMITOVANJA

Prevela s engleskog Isidora Točanac Priredila

mr Mira Kun

(„Međia Bulletin”, br. 7, 4. decembar 1990, str. 13-14.)

194

Рге deregulacije Posle deregulacije Radio A radio-sianice široko rasprostranjene u zemlji Kontroliše država o7U radio-stanica Televizija 2 državna kanala široko rasprostranjena u zemlji 3 državna kanala (2široko rasprostranjena, 1 lokalni) 12 privalnih TV kanala (od kojih o pokrivaju najveći deo Atinskog podrućja) 10 satelitskih kanala