Školski list
„РороШкок ко1е<1аг аа х1океп.чке исИе1је" /а 1888. 1е1о. Врло лепо дивот издање словеначког учитељског часониса „Поиотник" у Марибору стоји 1 Фор. 20 нов. Наручити се може за готов новац код „Цргаупшкуа Ророћпка", Маг1шг§ - , КеЈбегвћ-азве, 8.
ЈЛБНА 31ХВАЛН0СТ. Родољубиви издаватељ кљига школских н нонуларних г. Арса Г1ајевић послао је до 100 комада слика, међу овима највише слика Дра Ђорђа Натошевића, Доситеја Обрадовића и неколико слика Ђорђа Даничића и ЈБубомира Н. Ненадовића, да се као дар његов раздаду школама учитељима у Сомбору и у околини и другим Србима. — Дарове ове је уреднинггво Школ. Листа у смислу иисма дароватељевога већ раздало. Исти гоеподин издаватељ из поштовања према покојном Дру Натошевићу поклаља свима предплатницима Школског Листа, као нремију за с н о м е н слику основатеља Школског Лнста Дра Натошевића. Слике ове већ су приспеле и уз овај број Школ. Листа разашаљу се. Родољубивом дароватељу са овим се јавно захваљује. У Сомбору, 12 Фебруара 1888. Уреднинггво „ТНколскога Листа".
РАСПИС НАГРАДА. Овим се расписују награде за три најбоље педагогијске расправе, које у течају 1888. године у „Школском Листу" изиђу. Прва је награда од три дуката, друга од два, а трећа од једног дуката. Које расправе заслужују награду, одредиће умољени пресудиоци, који су изван овога уредништва. Славни Учитељски Збор велико-кикиндеки је у почетву прошле године па умолење овог уредништва свесрдно и јединодушно се одазвао и предложио је од своје стране Уредништву овом збирку врло уваженвх тема за награде, из које поново сљедеће теме за израђивање преноручујемо: 1. Може лн се омогућати, да сви учитељи сходно светом позиву сав свој живот посвете школи и њеном унапређењу, и којим ће се начином то ностићи ?*) 2. Под каквим би управвтељем могла школа најбоље напредовати ? 3. Какав ноложај треба да заузима учитељ као грађанин? 4. Како да се буди у деци частољубље ? б. Како да се у деци подхрањује љубав к истини, и којим начином 6. 0 иогрешкама дечијег васпитања и како да се исте одклоне ? 7. Шта треба да је права цељ повторним школама? 8. Како ваља удесита обучавање ученица у женском ручном раду, да исти одговара и потребама у практичном животу ? *) На ову тему стигла је једна раоправа, коју ћеио скорим саобштити. 7.