Školski list

— 97 -

3. Средства наставна : Мађарско језикословље од Ј. Илијћа. Свеска I. 4. Расиоред наставног градива : I. половине школске године ученици уче нознавати велика нисмена и вежбају се у читању и разумевању речи и реченица под односнм великим писменима, (стр. 19—29.) а II. половине школске године предузима се читанка (Ш. део из наведеног уџбеника, стр. 42.-57.). — Друге половине школске године : Фебруар: I. А кбпуу. 2. А кбпууесвке. 3. А Шз1а. А ра!аШ)1а. 4. Аг 1 г 64 о 11. 5. Аг 1§ко1а. 6. Аг азгка!. А §гек. 7. Аг а§у. А егекгепу. 8. А вгоћа. Март : 1. А 16. А (;ауа82. 2. А 1ећеп. 3. Аг 181а11о. 4. А ки(;уа. Ку4г1 (1а1. 5. Аг е§ег. Е^егке. 6. А (уик. А 1и(1. 7. А §а1ашћ. 0821 <1а1. 8. А ћа1. Аарил: 1. А ибуепу. А 1е1. 2. А каћа(;. 3. А езЈгта. А ка1ар. 4. Аг етћег. МИуеп 1ебгек еп ? 5. Е1е1 е8 1ка1. 6. К1 (1оп(1о8ко(Ј1к аг етћег е1е1тего1. Мај: 1. М11 С81па1иак а кегт1?е8ек? №а^у ег а СбМ. 2. А (Лга^ако. 3. А каМзг. 4. А кесзке. 5—8. А ћапуа. Јуни: 1. и 2. Кес1уе8 ћоп. 5. Наставни постуиак : Код сваке лекције после прочптања казује се значење непознатих речи и реченица, исте се уче на памет, и ученици вежбају се, да на питања учитељева садржај прочитаног градива у потпуним рече ницама казују. Примедба. Наставна основа нрописује за неподељене српске основне школе, да се мађарски разговор уз очигледну наставу има продужити и у Ш. разрПрема времену, које у погледу школског рада на расположењу стоји учитељу неподељене основне школе, посве је немогуће одредити и за тај рад ма и један получас наставни недељно. — Обзиром на градиво, које у том погледу Наставна Основа прописује, да би се удовољило и том захтеву, у неподељеној основној школи учитељ се може једино послужити наставним уџбеником Илијћевим, а никако Коњовићевим, јер у овом последњем, Наставном Основом прописано градиво за мађарски разговор уз очигледну наставу, никако није обрађено; напротив у Илијћевом уџбенику и ако не потпуно, а оно бар у главном исто градиво обрађено је,.те тако учитељ прописано градиво за мађарски разговор може предузети са ученицима на часовима, одређеним за мађарско читање и разумевање. IV. р а з р е д. 1. Задатак: Ученици вежбају се у читању и разумевању самосталних читалачких предмета; о прочитаном градиву води се с љима разговор на мађарском језику, те се тако вежбају у говору мађарског језика. — Читање механично и логично. Учење на памвт лакших песмица и изрека. 2. Наставно време : Седмично 2 получаса посредне, и 6 получасова непосредне наставе. 3. Средства наставна: Уџбеник: Мађарско језикословље од Јов. Илијћа. П. свеска. 4. Расиоред наставног граднва : Из наведеног уџбеника чита се П. одељак (стр. 25.—55.) и то :