Srpski sion
„СРП :ки сион.<
бр 8.
1. Сте®ан Живановић, јеромонах. 2. Михаил — — — — „ 3. Самуил — — — — и 4. Арон — — — — „ 5. Сте®ан јеромонах непостригушчисја. 6. Јоаникиј мовах, имже приказахом и т. д. као што су и у Фенеку заповедили. Написание братии изшедших из монастира от 1740. 1. Арсениј сингел, изшел из мон. 1743. Марта 17., ниње обрјетаетсја в Баталиону за Фелднатера у Г. обрстера Будаие. 2. Монах Леонтиј , изшел из мон. 1747. указом Блаженопочившаго Г. патријарха, ниње обрјетаетсја в мон. Дивши. 3. Монах Атанасиј , родом из Новог Сада, пострчглсе здје 1748. Изшел избјегши из мон. 1752. Ниње слишитсја да јест у Банату в мон. Кусићу. Нанисание братии посље 1740., преставлших се: 1. Јеромонах Евтимиј преставлсја 1740. Дек. 14. 2. Никифор јеромонах, иреставлсја тогожде л>ета Сектемврија 5. 3. Теофан дјакон, преставлсја 1742. Дек. 20. 4. Јоаникиј , јеромонах, нроигумен, преетавлсја у костајничкој енархији 1746. Февруарија 3. 5. Јеромонах Исаија, иреставлсја 1750. Дек. 4., случаем сицевим: Пошел от села Черевића пјешице к монастиру, и заношчевавши в шуми, тамо заблудил, и изгубил пут, и в тују ношч умерл от зими, и јегда разумјевше братија чрез 10 днеј, једва јего обрјетоша и принесоша во обшчее гробие погребоша. Посљедует прочтение нравил в 34 пунктах љета 1733. от свјатопочившаго Арх. и Митр. Г. Викентија Јовановића, такожде и во 8 пунктах изданих 1749. Авг. 28. от Них. Високопреосвјашченства Арх. и Митр. Г. Павла Ненадовића, и на сваки нункт вопрози и отвјети: На 1. Како су се објешчали пред Богом и человјеци и досеље, по јелику јесу могли хранили, а в напред помошчију Божијеју јбшче болше тшчатисја будут исполњават, објешчавајутсја. 2. По сиље крајнеј хранили су, и в пред хранитисја будут. 3. Тако твориша, и в будушче творити објешчавајутсја. 4. Книги нравилнија имајут, и по уставу бивало и бивати објешчајутсја.
5. Божественаја служба по всја дни бивала и бивати будет објешчавајутсја. 6. Ашче и прежде сеј зли обичај бил, но уже истреблсе јест, такожде в напред потшчатсја не исходити из церкви. 7. Сие исполњавали и у будушчее исполњавати хошчут. 8. Парусиах мало и имат, и по обичају номен творили и у наиред по обичају спомињати неотрицајутсја. 9. Литија усопших по всја дни бивает. 10. Досеље кромје праздников нечитали, а ниње по всја дни читати објешчавајутсја. 11. Такожде и нанагију досеље нетворили кромје праздников, а в напред тако објешчашасја да по всја дни воздвизати хошчут. 12. Сие досеље небивало, тако и у будушче неможетсја творити. 13. Обшчину отричут, понеже никаковија каси у обшчеству имајут, такожде и сами оскудни сут, јакоже и ексамен их јављает, а винограда и шлива по мало держат ради нуждного одјејанија, будући да рукодјелија никаковаго имјејут. И тако покорно их Високопр. мољат војеже би и у нанред по старому обичају да бивајут. А трапеза опшча по всја дни бивает и вси при неј обрјетајутсја. 14. За исхождение в веси и села с благословением и цједуљом настојатеља исполњавати будут, а по два ходити за скудост братии отрицајут. 15. Досеље того небивало, а в напред исполњавати објешчавајутсја, понеже сие за них душевнују и спасение благо и пријатно јест. 16. Сеј пункт недобро исполњавали, но в нанред исполњавати јакоже по крајњеј сиље исполњавати објешчавајутсја. 17. Всјак чин иристојни монашескому званију објешчајутсја пристарати, и в нем како в церков, тако и к господам и честним лицам отходити. 18. Будући да обшчина није, того ради всјак старатисе будет (котори неимат) чино одјејание сиравити. 19. Мантију кеимајут ни једину, а мантија 6 иристарати в нанред објешчавајутсја, такожде киждо от братии расу и камилавку да справит. 20. Ашче и бивало изпрежде, но ниње слава сие истребилосја, а у напред от того бљустисја објешчавајут. 21. Находило се то, а от њеколико времена црестало јест.