Šta radiš radi kako valja

29

бије заштитну марку за своје виолине, јер се ниједан мајстор, који је градио виолине, није могао борити против изврсности његових творевина, ниједан се од њих није толико мучио да удари на своје инструменте знак узвишености. Од почетка већ било је одређено да је његово име нешто значило на виолини, да је то име била фабричка марка која је имала да заштити његове инструменте у целом свету. Његов добар глас био му је патент; није му био потребан никакав други. Свака „Страдиваријусова“ виолина која и данас постоји у свету представља вредност од неколико десетина хиљада франака, или вишеструку своју тежину у злату. Израчунајте вредност коју би вам дао сличан глас као овај код Тампиона и Страдивариуса, коју би вам дала оваква једна тежња и воља за савршеном израдом вашег посла! Нема ничег што би се равнало овој преданости да се постане заљубљен у тачност, у савршенство, у непрекидно тражење оног узвишенијег, бољег. Ниједна друга каректеристика не ствара