Svet

Svet 29.4. 1996.

jE misli?

Oaaor ra apraee

F Pe “|

OBA Oe NS

onime x4h |

LUNA LU ovinarka:

Rešenje je da te agencije sami osnujemo!

Ja sam protiv ukidanja tih vrućih linija iz prostog razlog. što to može biti vrlo korisna zabava. Mislim da u našoj zemlji nije veliki broj njihovih potrošača, a u odnosu na druge stvari nije ni skupa zabava. Klinci koji, po nekim pokazateljima, najčešće okreću pomenute telefonske brojeve to rade iz radoznalosti ali nisu stalni "pacijenti". Ne znam

koji Je profil ljudi zavisan od ovakve komunikacije, ali pretpostavljam da se radi o |

osobama koje nemaju novca ıli snage da odu kod prave prostitutke.

Pošto smo siromašno društvo možda je rešenje da te agencije sami osnujemo. Ako Ima a jasno je da ima zainteresovanih ljudi od akcije i spretnih biznismena, sve mogu da organizuju u našoj zemlji.

ZARMO TREBJEŠSANIN ' psiheleg:

Bolje da telefoniraju, nego da presreću ljude po haustorima!

skini pričama kao što neko uživa samo u voajerizmu.

Hibicije. možda su stidljivi ıli uplašeni. A ovde su u j sušuni bezbedni. Drugi su opet agresivni ı sadisti ı ovako mogu da se izraze jer Im je i maginarna osoba koju slušaju preko telefona podređena. Opšteprihvaćeno je da je to

nije Je le linije ODOH ljudima nego da ti isti presreću po haustorima, Ovo je socio | prihvatijiv način da se ljudi ižive. To je ventil za njih ali ı uživanje. Što bi to neko i) zabranjivao ako ic pravilo da je sve dozvoljeno dok ne ugrožava drugoga. To J Je U igra na Š koju niko ne treba da se žali.

| STEVAN ZEC, kolumnisie | "Berse":

To je i kuhimje Novog svetskog poretka! Veći je greh to reklamirati nego

alkohol i duvan!

Pojava ovih telefona je očigledna novotarija Zapada i ko drugi da bude za ili protiv.

greh reklamirati te telefone u političkim novinama nego alkohol i duvan. Jednostavno, to Je neprilično. "Borba" je upravo iz tih razloga odbila da reklamira pomenute agencije. Isto tako nedopustivo je da se te reklame emituju na televiziji pre ponoći. S te tačke gledišta živimo u nepravnoj državi.

Ovaj usmeni kupleraj svim normalnim ljudima posebno teško pada zato što to rade naša deca koja su otišla u Ameriku ı Kanadu. To sam logički zaključio, Jer su poruke

limji. Na osobe koje su u tom poslu gledam kao na belo roblje određene vrste. Nikad nisam pozvao nijedan od tih brojeva, ali znam šta Je u pitanju. Sigurno ne pričaju o berbi

Haitiju i Holandskim Antilima. To je bilo u stilu iznajmljivanja brodske zastave Paname.

M za | a, malja proizveden na švajcarskom institutu za estetiku

() 011/616-243, 104-080

: Sigurno postoje ljudi koji imaju erotske inaštarije posebne vrste. Seksualno su nastrani ı uživaju u erot- RK

"Ta zamena je umesto seksualuog čina njima glavno i | zadovoljstvo. Na taj način iživliavaju neke svoje in-

1izopačeno i odstupanje od društvenih normi. ipak. sa stanovišta javnog morala bezbed- }

Novog svetskog poretka sračunata na otimanje para. To je tako a svaki čovek ima pravo | da odluči hoće 1 okrenuti neki od tih brojeva ili ne. Sa tog aspekta nema šta ja ili bilo |

Ja sam pisao ı protiv sam jedino protiv reklamiranja tih telefona u dnevnim M političkim novinama. Te reklame su za časopise određenog profila. Maslim da je veći |

snimljene na našem jeziku. Može se desiti da otac čuje glas svoje ćerke na toj vrućoj |

trešanja. A za ono što se na taj način nudi, nije mi potreban telefon. A. po novim || reklamama vidim da su uvedeni i domaći kupleraji, tako da ne treba brinuti za linije na |}

|DRASKO REĐEP, književnik:

Ne dirajte snove!

Naši dežurni puritanci kao da su baš sinoć čitali Tomu Akvinskog jjkoji je, i prema Mišelu Fukou, orgazam, tu famoznu malu smrt, tretirao kao poništavanje svakog "bistroumlja i onog što bi se moglo nazvati budnošću misli". Zaklopivši oči pred prizorma naše svakodjnevne seksualne pragmatike od sauna ı mračnih soba naših diskjotetka, a uši začepivši pred sveopštom pojavom, i to dugotrajnom, naših lokalmh i međugradskih telefonskih razgovora o opisima jjsnošaja, ali ı anatomije, erotičnim dahtanjem i eruptivnim krikom sad, ti naši jdušebrižnici su se odjednom dosetili, zahvaljujući očevidno i za njih izazovnim prekookeanskim vrućim telefonima, da je naša sablja u erekciji pobuna, ı da je kao i svaku pobunu u ovom strogo kontrolisanom sistemu, valja staviti pod nadzor. Uostalom, zar Hiniste primetili da su najveći protivnici tih toplih linija upravo oni koji su razočarani: Nije to ono. Ako ıh dobro razumem, stvar bi trebalo nijansirati, usavršiti, izobraziti.

M Za svakog od nas bi, znači, valjalo izmisliti POSEUOU broj. Po meri ı senzibilitetu Miklijenta.

RŠ Znam partnere koji, na tzv. radnim mestima, u vena susednim sobama, svakodiinevno orgamzuju vrelu seksi žurku. Znam par koji tokom spajanja, drži otvorenu telefonsku liniju, da bi ih bar još jedan, onaj njihov saučesnički par čuo... Ma kakvi Antili, kakva topla mora! Našć vruće adrese nalaza se i u Novom Pazaru, Gajdobri, Subotici, l|Ziviništu, Sirigu, Nišu, Šapcu... Bar nema opasnosti od side.

š3j _ Potpuno sam indiferentan pred činjenicom da su razgovori sa vrućim. telefonskim i|brojeyima preskupi. Zašto da stimulišemo samo jeftin seks?

ud Naše horske telefonske svečanosti seksa traju neprekinuto. Istina, nema penetracije dkoju je toliko mario Artennidor, ali bar ma nade.

|E OTSEE KIČ, profesor na EDU

Odgovoriću ako mi date 10% od sume za reklamu! ~

- Da bih odgovorio na ovo pitanje, tražim 10% od sume koju ' 'Svot" dobija od rekla- |P i UV ajI 11913 lajna". U slučaju da ne pristanu, objavite oyo kao moj odgovor.

Ta pojava zove se ekuterizarni

M Sve Što ima potrošača, treba i da postoji. Ko su ijpotrošači? Radi se o pojavi koja se stručno zove ekuteriizam, to Je pandan voajerizmu a znači da se ljudi uzbuduju slušanjem lascivnih reči. Radi se o ljudima koji su stidljivi ši nemaju hrabrosti da to manifestuju sa partnerkom. Masijturbacija je skoro obavezan pratilac takvih razgovora. Pos5 toji druga grupa, a to su radoznalci. Oni žele da čuju šta se i priča da bi ih to, eventualno, inspirisalo da i oni slične reči koriste sa ML a Zašto Je to važno? Zato što auditivni momenat moŽe biti vrlo stimulativan prilikom seksualne | aj aktivnosti. Ja lično mislim da se to bazira na istočnjačkim mudrostima. Recimo, u karateu | i postoji kme (vrisak).

Naziv "Hot-lajn" se prvi put čuo preko sto godina kada Je jedan lekar u Njujorku dao svoj broj telefona na koji su mu se potencijalne samoubice mogle javljati. Ja tu nalazim isimboliku. Eros je nagon ka erotskom, a tanatos nagon ka smrti. To je Frojdova teorija po kojoj postoji stalna borba između erosa ı tanatosa. Ja sam razvio teoriju po kojoj ako je eros stalno u aktivnosti, uzima energiju tanatosa. Erotika nastupa kao antidepresiv. Da je to tako, citiraću Carlsa Bukovskog: "Znaš li šta znači za pedesetogodišnjaka kad spava sa dvadesetogodišnjom devojkom. To znači zajebati smrt". Tu vidimo da eros pobeđuje tanatos. Znači, ima simbolike između poziva za smrt ı erotskih poziva.

99 972 56 56 3957 99 972 56 58 3951

SEXY

KS) 99972 56 583955 |

Samo za one od i 18 do 35 |

99 972 56 58 3959 29 972 56 56 3953