Svet

Јаnа sa porukom

Kompanija Jamnica, sa svojim brendom Јапа, lansirala je novii kampanju - Voda sa ponikom. Veliki broj osoba xl javnog života i predstavnika medija okupio se da bi podržao predstavljanje nove priče o Izvoni inspiracije i jedinstvenoj vodi Jana, čija svaka bočica krije motivacionu poraku. Cilj ove kampanje jeste da svojim primerom pokaže da uvek možemo da pronađemo pravi način za pokretanje pozitivne promene u životu. Uz slogan Dobro se « dobrim vrača!,Jana poračuje svima da je upravo sada 1 pravi trenutak za promene. Kampanja ima humanitami karakter, a prvi u nizu projekata kojima če pomoči jeste Imamjednu želju , u organizaciji udraženja NURDOR (Nacionalno udraženje roditelja dece obolele od raka). Svojim pozitivnim porakama/rma želi da uveseli mališane i nagradi hrabrost i volju ovih mladili heroja. To je jedan od prvih humanitarnih ciljeva jer Janinapriča o dobrim delima tek je počela. Svako ko poseti veb-adresu www. vodasporukom.com, ostavi svoju poraku koja ga pokreče i motiviše, a zatim je i podeli na svojim profilima na ’ draštvenim mrežama - time je dopunio bočicu Jane jednom kapljicom. Deljenjem poraka sakupljaju se kapljice i viituelna boca se puni, a kada se napuni do vrha ,Jana če ponovo pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija. Humanitarnoj akciji sakupljanja kapljica priključile su se mnoge poznate ličnosti.