Učitelj

крњио интерес ученика при предавању, а, сем тога, шестом разреду није много, ако цело ово предавање саслуша од краја до краја.

Шта више, ја мислим, да ни после свршеног целог предавања не би требало пропитивати одмах, него пропитивање оставити за доцније. Кад буде идући час хемије, може се у школи прво пропитати о овоме, па онда прећи на друго предавање. Сада, пак, после свршеног предавања, треба оставити децу, да мисле о ономе, што су видела и чула, да то у глави уређују и — да запиткују учитеља о ономе, шко имје још нејасно, или што би још хтели знати. Разговор и запиткивање, што ће деца сама водити и међу собом и с учитељем, свакојако корисније је од пропитивања. А све то треба да буде уз пут, враћајући се школи. На тај начин учитељ ће боље видети, што су и колико су деца разумела и запамтила, где и шта треба да допуни и боље објасин.

АЈп.