Učitelj
УЧИТЕЉСКО УДРУЖЕЊЕ р 679
кандидати немају. Решено је: да се г. Соколовић писмом извести о избору и позове у седницу на рад, а за остала два члана да се распише накнадни избор. - =
УП.
Председник извештава Гл. Одбор, да је г. Бакић пристао, "да његово дело «Општу Педагогику» уступи Учитељском Удружењу, да се. одштампа из Фонда поч. Ј. Гавриловића под условима: 1) да се дело одштампа у 2500 комада, од којих ће 500 узети Гл. Одбор за покриће трошкова око штамџања, а остатак ће бити својина г. писца. Решено је: да се дело прими под горњим условима. 5 |
УШ.
Пошто је Учитељско Удружење позвато на забаву ђака Учитељске Школе — решено је: да се, као и сваке године, пошље 30 дин. прилога. С овим је седница свршена. у
(Држана 95. марта 1897.)
Били су: Ђ. Ивковић, Ил. Миљковић, Стев. У. Ђорђевић, Никола М. Чолаковић, Ил. Радосављевић, Ник. Соколовић и Срећко Стевановић.
1.
На позив председника, Гл. Одбор узео је у претрес спремљени пројект правила Уучитељског Удружења. Пошто је у ранијој седници решено, да се за основу узме већ спремљени пројекат, то је Гл. Одбор претресао на ново исти и у њему учинио извесне измеце. За тим је рсшено: да се овако измењени пројекат одштампа и разашље зборским управама с препоруком, да се исти пројект на зборовнма претресе и са учињеним примедбама врати Гл. Одбору најдаље до |. Јуна тек. године. Према овако добивеним примедбама Га. Одбор израдиће стални пројект, који ће се понова послати управама а за тим поднети ХГУ учитељској скушпштини у Крушевцу.
ВЕ
Прочитана су изборна акта појединих управа, које су гласале за часнике у Гл. Одбору, и нашло се, да је гласало 15 управа и да је 2 гласа пало на г. Путниковића а.5 на г. Гвоздена Јовановића. Решено: да се г. Путниковић и Јовановић известе писмом“и позову у седнвцу Гал. Одбора.
= НЕ
Управник музеја г. Путниковић тражи, да Гл. Одбор уступи музвју чешке рачунаљке и из књижнице књиге за ђаке и учитеље. Решено: да се музеју уступе по тражењу и књиге и рачунаљке.
ТУ.
Прочитана су писма: г. г. Милића Савића каф. и Петра М. Стојановића учитеља, и преко њих се прешао на дневни ред.
идо