Učitelj
с УОЧИ СКУПШТИНЕ УЧИТЕЉСКЕ 857
према будућности својих породица и своје нејачи, јер се ми морамо само у себе поуздати.
Главни Одбор подноси скупштини један свој пројекат — кога доносимо у овој свесци — израђен са тачним и свестраним проучавањем свега онога, што лежи у кругу овога питања. Он може имати исвојих недостатака, може се и недопасти, али то не треба да нас омета, не треба да остављамо отворено и нерешено ово судбоносно питање по наше породице, него да га пригрлимо искрено и решимо начином најизводљивијим и за нас најповољнијим. —
За решење овога важнога питања требало би — а тако се и надамо да ће бити — да што већи број учитељаица дође на скупштину, те да се једном и оно приведе у дело. |
У то име добро дошли!
а ————————
ФРАГМЕНТИ ИЗ МЕТОДИКЕ
(ЛЕКЦИЈЕ ЈЕДНОГ ХОНОРАРНОГ ПРОФЕСОРА) (Прерађено по немачком)
АНИ
(СВРШЕТАК)
Један је имао о последњим данима Христовим у Јерусалиму, па је почео с овим: Које смо вере мид — Зашто се зовемо Хришћани; — Шта је био Исус Христос» — Где се родио“ — Шта је то чудог — Шта је чинио Христос“ — Шта су Цветиз — Кад су Цвети... И тако даље. Око овога отишло му је пола часа. И праву тему, онај богати, и најдирљивији материјал наставни о последњим данима Христовим у Јерусалиму, једва је почео како ваља.