Učitelj

УЧИТЕЉСКО УДРУЖЕЊЕ ЕР

сори, који нису знали шта хоће. Нису били стручни људи већ незналице.

Националштет да. буде средиште. Износи важност математике за све народе и све сталеже у свима добима и годинама.

Садашњи програм није у савременом духу; наводи пример са методским примером, — методским јединицама, — које су унете у програм. Наводи примере из ревизије где наставници нису разумели програм који је нејасан, и неразумљив за наставнике.

Програм није савремен не одговара нашим потребама и правили сву га незналице. |

Др. Душан Рајичић напомиње да ће бити кратак. Боји се да се рђаво разумео поступак Министарства просвете, које је тражило од Уч. Удруж. да даде своје мишљење о програму.

Питање ово мора да реше:

педагог теоретичар , практичар и . стручњак

Мисли да Уч. Удружење треба да изнесе шта, на основу искуства, треба изменити у данашњем програму. | Задатак је педагога практичара, је да уочава факта која се дешавају. Он не сме радити са предубеђењем. -

Мисли да посао о програму треба да се подели на: теорију, праксу и стручност икад стручњ. теоретичара и практичари кажу своју реч онда ће моћи тај посао бити свршен како треба. |

Миг. Станојевић, износи побуде које су руководиле Министарство да ову ствар упути Уч. Удруж. Министарство је ово упутило Уч. Удрушж. зато што је закон измењен а програм остао је стари. Треба сем стручњака, теоретичара и практичара треба да се чује реч и других фактора.

Миг. Јовић предлаже да се донесе резолуција од 8 лица. Креста, Јонић, Богосав Вукићевић као известилац.

Председник објашњава да у 11 часова, треба да буде парастос. (Чује се гласови: Да му се да реч! листа је исцрпљена). Пита је ли екупштина вољна да га чује. (Вољна јој:

Миг. Јовић Не сме водити рачуна само о дидактици а да се заборави физичко образовање и национални дух.

Да се неки предмети избаце а да гимнастици да довољан број часова. Тражи да се учи хигијена. —

Председник даје реч Станишм СОтанишићу, пзвестиоцу Гл. Одбора. да реферише о питању о сталном надзору.