Učitelj

За будућу народну школу 5

је душа школе; он је најбољи познавалан свих њених мана и недостатака, па је, према томе, учитељи најпозванији и најкомпетентнији за израду уређења наше будуће народне школе.

још једном напомињемо да је ово велики и значајан посао, а време одвећ кратко, и да стога треба овоме послу приступити што пре. _ јов.П. Јовановић

Рате! Неге:

О8МОМА 501 5КЕ КЕЕОВМЕ

(Мекај пун га акшајеп пиуодик)

Џрга“ розједпја доба је б]а чјоуепзко иснеђу то родоуна. Хаједпо је дејајо 5токоупо, Каког зе по бђо ера; зај ра Мера (иа! т бПо [ако пијпе ропеђе! Мабе озуођојепје ра пат је у Мри акта хадасо, К! зто је зсег 2е дојоо СиНН, па Које итезтсепји 5то «аф! Хе ротајет дејан, ха Које геаћтасјо ра тто-

- пећ ргаџеса јатз!уа. ВЏа је [0 гејогта Зоја, К! је

ровтаја 2 пазут озуођојепјет Мрота ргеакшата. Папез бе т1 медепа, а у51 сито, Како је ротебпа. Ротеђа је, да озуођофтто 5Зојо узеса, Каг јо је у ргегекић дпећ и5сајо К Пут, Каг јо је паргамјају позуођодпо тп 22таф! сезаг је Биа мден бој гокодејзка дејаутса Ккаког опо, Каг пај 41 род падгапјет „Зоја“ пизшто., | Ма гхипај је дејо од зтат иснециуа оргамепо. „Дауеха јисозјоуепзкеса иснеђауа у Гјибђаш“ је 12даја когадеупа дуа паста: Ргм, !рдап Тебгиапја 1919. Теја, је БИ 5е зрјозеп, роудапа! ра је, „да ђоф уза 5оја, од пајпујера до пају бјера исшизса, -узројпа т увезјтап- | зко 1тобгазеуајпа паргауа, шгејепа (еја зостајпо по детокгазко. Обепет ра бод! узе Зобфо фаупо“ !п да је „га узе 5ојуо ротебпа пјесоха роројпа сетгантасја“. Отиа, 1здап јитја 1920. зп ргедејап па (ете и

: Напомена. Кад је овај чланак већ био сложен Полона“ Министар Просвете потписао је одлуку којом се наређује да се сав прикупљен ' материјал за израду зак. о нар. школама за цело Краљевство среди и да се на основу мишљења учитељских удружења и осталих фактора којима је послат нацрт законског пројекта на мишљење изради дефинитивни пројекат зак. о нар. школама за нар. скупштину. -- УРЕДН.