Učitelj

Оашта педагогика 181

зфуаг 5 пјевоуе Таске оједча. Бјиф зјабова Фића 51 Сезјо пергамедт, зигом,, зтиб! + перопитум зато 2602 педомоЦпе побгаге. От пе тови да зе дет Кији за ошт Кој; оте, је зјора пе тоги ш да ројте Конка је тос окојпозн ! јадпа 15ки5епја. Оп! уде зато опо о је ибпјепо, ан пе ! опа зла 15Кибепја која 5ц рге Гора замјадапа. Ра 5: тор! зитранзан пекот, Кон зе зазупт гагИКкије од паз, тогато рогмаћ и ротос паби иођгаги. Могато 5е „хапи5јн па пјесоуот тези“; опда Сето 05есан опо 50 1 оп 1 шпан заХађепја ргета пјети. једап уенк! део веб Спо5зН и зуеш тје бос лова згса, уеб хтђов петапја тоб пођгаХепја.

Ратазмја зе гагуја розтабапјет зуева Чо је Теро 1 зјага- _ јис! зе зуасда да ! паб мјазн Жуог ђиде имек [ер; дгшојт ге та дајис! 1 рптајиа шзке [ероста. |

5у). ид утаји тос орахапја |ероје, Ако је хоћто 1 кадто тогето је зуџда пад. |ггека: „Тгадне,-1 дасе мат зе“, 1 оуде зе рогрипо тоде рптетш, Као 1 п тпогт дгишт рг ката. Ропеј! убје и сејот зуот Дуоји зато гидпе зћам. Огиг! зи рак зуаода окгиХет Јеројот. Медишт зРуаг је и (оте Хо 5и пе памкпин да и зуот Жмош зуцда (гаде Јероћи а дгид1 петаји 1: · памки., Ми кон! је Жуео ц Гопдопи, ан ха угеште Хећтје једпоса јшга ро роцђи, оп је мјаео мбе Тероја перо тпог зеас! сејова зуова мека. Мје рокеђпо 14 и Зуајсагзки, да 51 зе мадећ АТр. Оп! зе тови мтден рде сод ћосе5 7а угете пероводе ргеко ега. Менке тазе објака Коћ Теје ро пеђи пазјаги зе етапо м5око, 1 озуе ет зипсет па хаћоди 12р1едаји Као овтопим зуећ бгеоом! а розје зе габте и менке ојесеге ! Једепа роја. _

— Свршиће се. —

_ ПСИХОЛОГИЈА

Паола Ломброво.

Прве дечје идеје

Примитивни критеријум — Идеје о божанству, смрти и времену. — Синтеза

: . (Свршетак) Примитивни критеријум. — Један други ред факата противи се фактима антропоморфизма. Дете не сматра више

1 Мол јоћа = епојезј! резтк,