Učitelj
4
Школска организација ЗОТ
шали предавања и учествовали у практичном раду и у конференцијама 2 семестра. Диплому (Фр!те) добијају они, који су апсолвирали ову школу и с успехом положили испите. Диплома даје право на наслов: „Ејеуе фртоте де Ризнии Ј. Ј. КОРА — „Дипломирани ученик Институције Ж. Ж. Русо-а“.
Овај је институт устројен: 1.) као школа; 2.) као центар за научно истраживање; 3) као о информациони биро и 4.) као центар за пропаганду.
1) Институт као школа. Овој је установи, као школи, задатак: 1.) да свестрано ори--
„ јентује лица, која су се посветила педагошкој каријери, о стању
свих наука, које се односе на васпитање; 2.) да их уведе у чисто научну методу, како би касније сами могли да раде на унапређивању нарочито дечје психологије и дидактике и 3, да их спреми за извесну каријеру.
За постизавање споменутога задатка прописан је овај наставни програм:
1 Експериментална и дечја психологија (М. Ед. Сјарагеде
и М. Р. Воуеђ). |
2. Педагошка антропологија (М. Је Рг. Раш баца),
3. Дечје болести; школска хигијена.
4. Патологија, психологија и педагогија абнормалних (М. 1е Ог. Мауе и М-Пе А. Пезсоеџдге5).
5. Генерална дидактика (М. Ед. УМ Ног).
6. Експериментална педагогика (М. Етт. ОиуШагд).
7. Васпштање мале деце (М-Пез М. Апдетагз е! Гајелде!).
8. Цртање (М-те Ап 5).
9. Физичко васпитање (М. је Ог. Међег-Вашег е: М-Пе Јеттег).
10. Морално васпитање (М. М. Ад. Регпеге еј Рзегге Воуеђ_
1. Васпишна Психоанализа (М-Пе Н. Мајап).
12. Педагогија и историја педагогије (М. АЈ. Мајсће).
13. даштита деце (М. А. де Мепгоп, М-ПЏе де Могзјег)..
Од предмета, које прописује програм, и колегијума, који се сваке године заказују, слушаоци слушају у првоме реду оне, који директно тангирају позив за који се они спремају. Према. позиву за који се слушаоци спремају школа се дели на 4 секције: