Učitelj
300 Атоп Озгегс
монотоно, једнолико, и што се не певају сви тонови подједнако дуго; већ се неки тонови певају више, други ниже, једни дуже, а
други краће). Хајде да се и то забележи! Како ћемо то убележити» (При певању мора се пазити на висину и трајање тонова. Тонови
у једној песми не певају се сви ни подједнако високо ни једнако
дуго, него се неки певају више, а други ниже, дубље, једни дуже,
а други краће.)
Децо, ко зна којим тоном почињемо певати ову песму2 (—)..
Знате ли још коју песму која се почиње тим тоном» („Шибљико“,
„Ја сам млада Српкиња“ итд.). Хајде забележите и то! Како ћете
забележити»г (Ова песма почиње се истим гласом - тоном којим се почињу и песме: „Шибљико“, Ја сам млада Српкиња итд.). Знате ли зашто сте то записали» (—).
Слушајте да вам опет отпевам“) ову песму! (—). 1 уме сам
да пева» (—). Хајде ти, А., отпевај другу Ар (—). Хајде певајте је сви! (—). Хајде певајте обе строфе! (—). Хајде ти, Б., певај.
трећу строфу! (—). Хајде сада сви! (—). Певајте сада све три
строфе! (—). Ко ће да пева четврту строфуг (Овако се отпева.
цела песма.)
ПЕДАГОШКО-ПРОСВЕТНИ ПРЕГЛЕД
ка редадозкаћ !деја од Апбопа Озгегса,
пазјаушка Стад. које п Мамђоги Зко1зк! (есајем!
Месегпје Зкоје ш 5. Р. А. штаји лпасај гедоупог ЗКкојуфуа. Шта ћ ш зугта уагобита. Ор: је чободап |]. тоХе зе арззан, Ко је пауг40 сгофпе ЗКкојзке ођауехлозн. Џ оупп зе Тесајеушта зибаос Ш изаут5бауаји и зуојип 2уапј ита 1 зе зргтетаји ха поуа хуапја. Ха рге ћодпо оргахоуапје пе рта зе и оут (есајеутпа. Ја ми зргтети розтоје уесегпј Такшћен, џ зазјауџ шимегдјећа. Да оуо зргетапје !гад зе зугбепа зтедпја УКоја одпозпо зугзет згедп језкојзЕ] фесајећ!. Оуе 5зи СКкоје 15оугетепо зауећоуан ја ха ог хуапја. Џ [05 Апдејози је бо 1929-30 софте пџркапо џ оуаКкуе уесеппје Тесајеуе убе ичсешка, пего и гедоупт зтедијит ЗКкојата. Орзашћ је БПо 94.000 исешка.
Џ Егапсизкој уесегпје које тпаји и Мит. ргозуефе пагоан одецак, и Метаској опе 5: родгедепе Оде епји ха ргоди по Зкојагуо, а и Епоезкој Одеђепји ха згтедпји пазгауџ. Ма ргуот тези рак з1ој1 Рапзка, оде зи уесегпје ЗКоје зазгаутш део 7уатспог пагодпог; ођтахоуапја.
5) Учитељ може и свирати, ако се служи неким музичким инструментом.