Učitelj

460 _____ наиван

ПЕДАГОШКА ТЕОРИЈА:

Војс E.: Sfrukturna psihologija in pedagogika — Slov. učitelj, 25; Čiček Fr.: Vzgoјнејј пп затоухдоја — ibid., 1; Filković J.: Kulturna i politička funkcija u okviru odgoja — Nar. prosvefa, 23/1; Јањушевић Ј. М: Васпитање и друштво — Учитељ, 296; Коljenšić B.: Polazna tačka u vaspitanju — Nar. prosveta, 27/2; Le Bon G.: Nastava i odgoj _- Savriškola, 28: Oklobdžija M.: Uslovi promjena odgojnih ciljeva i metoda — Napredak, 379; Petras dr. M.: Funkcija uzgajanja u aspektu teorije i prakse — ibid., 406; Pataki dr. S.: Razvoj čovjeka i obrazovanje ličnosti — ibid., 1.

НАША НАРОДНА ПЕДАГОГИКА: Špoljar Z.: Pedagogija rodne grude — Savr. škola, 177.

ШКОЛА РАДА: Јовановић др: 4: Покрет радне школе и проблем југословенског васпитања

— Учитељ, 184.

ШКОЛСКА РЕФОРМА:

Mandić dr. H. F.: Pokret uzgajanja u prirodi u Jugoslaviji — Učitelj, 209; Павловић 2. М. Једна наша школа будућности — Њ!д., 214; Петерсен П. (К. Грубачић): Како је постао Јена — план — ibid., 289.

ВАСПИТАЊЕ ИГРОМ и УМЕТНОШЋУ:

Grgošević Z.: Metodika napredne obuke u pjevanju — Savr škola, 15; Knežević A.: Dječje kazalište kao pedagoški faktor — Građ. škola, 123 (Dom i šk., 39); Dječji teatar

u Bugarskoj — Рот 1 3К., 58; Никитовић Ђ. М.: Дечје игре и њихов педагошки зна-

чај — Уч. стража, |! — 1/7; Perčević S.: O školskim famburaškim zborovima — Savr. škola, 185; Popović dr. D.: Zdrava dečja zabava — Rodit. list, 39; Reiner K.: Prvi mednarodni kongres za glazbeno vzgojo — Slov. učitelj, 280. i

ШКОЛСКО ВАСПИТАЊЕ:

Čiček F.: Aklivnos} v ејеглепјатегт тагтеди — Ророћик, 79; Корима А.: Теонја in praksa profialkoholnega gibanja v narodni šoli — Slov. učitelj, 248; po Kornilovu: Negovanje pamćenja kod dece — Rodit. list, 56; Кукаљ В.: Бесмртна површност Учит. стража, 7—"! 0/18; Pavlović M.: Vaspitanje školske gomile — Napredak, 17; Švabić dr. P. M.; Umni i telesni zamor školskog deteta — HRodit. list, 58.

СОЦИОЛОГИЈА ПОРОДИЦЕ И ВАСПИТАЊЕ У ЊОЈ:

Ретанп М: Ме prisiljavajfe djecu prerano na knjigu — от ! 35К., 67; Динић Ср.: Значај родитељства — Родит. лист, 35; Јоксимовићка Д. Љ.:: Страх од учитеља — ibid., 44; Ruhle O. (Todorović M. D.): Ophođenje sa decom — ibid., 41 i: O drvanom čekiću, jednom ljufifom ocu i odvraćanju — ibid., 42; Сабовљевић П.: Ђачки родитељи као кочница У васпитању — Нар. просвета, 32/2; Вагнер Ш:: Поштовање и љубав према родитељима — Родит. лист, 36.

ДОМ И ШКОЛА:

Ђукановић И.: Заједница дома и школе — Гласник ЈПД, 446; Кгеп S.: Dom ı škola kao uzgojni činioci — Dom i šk., 25; Salamunić N.: Zašto je pofrebna saradnja doma i Skole — Roditf. list, 54; CpHwh Bb. B.: 3ajenHwMua nmoMa M школе у Енглеској == 4:43.

ЖЕНСКО ВАСПИТАЊЕ: Franičević M.: Ravnopravnost žene i odgoj — Učil. straža, lii="1{/13, 72%

СЕКСУАЛНО ВАСПИТАЊЕ:

D-vić: Seksualni problemi u pedagogiji — Građ, škola, 93. ВАСПИТАЊЕ ДЕФЕКТНЕ ДЕЦЕ:

Gogala dr. 5.: Misli prilikom poseta гамодита 2а деје пи деси — Glas ned., 225; Špišić dr. B.: Liječenje i školovanje sakate djece — ibid., 217; Željeznova — Ko-

kalj M.: Skrbsivo za duševno zaostale ofroke in problem zaščite normalno razvitih ofrok — Popolnik, 89.