Učitelj

их меша. Како пилићи излазе из јаја. Кока се весели кад се пиле излеже), итд.

О коки и пилићима: Како их учи чепркати и раскомада им зрно или црва.

Ђаци: Пилићи имају још слаб кљун.

Кока чува пилиће: Ђаци по опажању излажу све што знају о томе. >—

Предавач: Жока је; са својим пилићима у дворишту, наједанпут поче падати киша!»

Ђаци: Пилићи лете коки под крила. — То је њихов: кишобран. |

Обухватање: Како кока показује да воли своју децу, мале пилиће: а) тражи за њих хране, 6) чува их од свраке, вране: итд. и туче се с.оним ко хоће да јој дира пилиће, в) закриљује: их својим крилима.

Загонетке: Предавач: Децо, пазите!

На глави му чешаљ, На леђима „перје, Остраг ко срп има И познат је свима.

Ако се не сете, онда:

Ко има чешаљ, а не чешља сер Ко има две мамузе, а не јаше» Ко има спрове, а не жање»

Ђаци: То је петао; описују како петао изгледа. На потстицај предавачев по проматрању излажу како петао чува коке: (јавља кад долази непријатељ) како зове коке кад нађе зрно или црва и прво најпре даје њима.

Предавач: А видели сте који пут петла како се попео на плот или на ђубриште, охоло се шепури, весело кукуриче и удара крилима. — Покажите како удара крилима. Хајде да ударамо скупа: један, два, итд.!

Када то петао обично ради» Ако се не сете: Кад се он тако хвалиг (Кад победи другог петла. Ђаци излажу што знају оборби петлова).

Цртање: Цртају петла и уочавају разлику у основним контурама петла и коке.

Вежбају те линије: у ваздуху, у својим цртанкама, што све: значи вежбање у тачном посматрању и методичке вежбе за наставу цртања.

Гимнастичке игре: Игра: Бој петлова.

Ђаци образују круг. Два стану у средину, прекрсте руке, скакућу на једној нози један према другоме и при томе покушавају да: један другог додирну. Ко при томе опусти руке или додирне другом ногом земљу, изгубио је игру.