Učitelj

Како се још каже место канџе» (чапорци, панџа),. И ту се чује на почетку речи глас ч. Проналазе речи у којима се чује глас ч на почетку, на крају и у средини речи.

Цртање кокоши (методски се учи техника цртања кокоши).

Бројно схватање:

Предавач: Како су наше кокоши стајале кад смо им давали храну

Ђаци према томе цртају разне бројне слике. (Било је, узмимо, 5 кокоши).

Предавач: Коке су ишле у кокошар једна по једна. Хајде да их цртамо како су ишле и да их бројимо! — После тога сваку другу нацртамо црвеном кредом: и бројимо ритмички да сваки: други број нагласимо 1, 2, 3, 4, 5, 6, итд. па сваки трећи број: 1, 2, 8, 4, 5, 6, итд.

Предавач показује на картону нацртане коке поређане у бројне слике да деца брзо, на први поглед, погоде колико има кока.

Гимнастичке игре: Подражавање како коке ударају крилима. У почетку је то подражавање слободно, после по ритму: један, два, итд.

Други дан Предавач умири децу. Охола кока

Једна кока снела јаје, Па гле чудне сада граје: Кокодаче по дворишту, Шепури се по ђубришту.

Предавач опет нагласи: „Кокодаче по дворишту, шепури се“... Ђаци: Кад кока снесе јаје, она кокодаче (какоће). — Она се хвали. — Поноси се (шепури се).

Предавач: Наставља:

Па другама својим рече: „„Снесох јаје понајвеће, Од њега ће пето бити,

На исти начин предавач застане код стиха: „Снесох јаје понајвеће“... Ђаци: Из тога ће се излећи петао.

Све ће друге наткрилити: Шарним перјем, мамузама, Бујном крестом и ресама, А глас ће му зацело

Чак девето чути село!“

Ђаци у слободном разговору, на потстицај предавачен, излажу што знају о насаду, како седи на насаду, како чува насад. О лежењу пилића (како кока меша јаја у гнезду. Зашто мора да