Zakon o uređenju Direkcije srpskih državnih železnica : od 31. marta 1892. godine : sa izmenama i dopunama od 5 januara 1899 i 16 maja 1910 god. : važi od 23. juna 1910. god., S. 52

4()

возовођу, манипуланту воза п ло-

ан у Ио а ен ега ра: кондуктеру и кочничару + •+ + • 0:70) паре

6. за мешовите, војне и теретне возове:

машиновођу и возовођу · · · · · 2— паре ложачу, манипуланту воза и кон-

дукжтеру · • - = • + · - - - . 1:75 паре кочничару · · · · · - - - - · · 1:50 паре

=

Возном и машинском особљу са службом на споредним пругама до 50 километара дужине, ова накнада (километража) повећава се са 50'/..

Осим тога машиновођу и ложачу рачуна се 1 сахат држања паре у 2'5 км. а 1 сахат маневрисања у 16 км. вожње са путничким возовима,

Маневрисање у међустаницама са машином воза узима се у рачун само онда, кад оно износи најмање 15 минута.

При возидби ва хладном локомотивом, потпуна накнада припада само машиновођу или ложачу, који машину прати.

Остало машинско п возно особље, које путује у режији на локомотиви или возу, у цељи да неки воз прими, или се враћа у место сталног службовања, добија само половину поменуте накнаде.

При заступању, заступник има права на накнаду, која би припадала ономе, кога заступа.

Члан 67.

Кад се машински и возни службеник, по дужности својој, мора да бави ван места свога,