Borba, 18. 05. 2005., str. 15

·Sreda, 18. maj 2005.

BORBA 15

Na osnovu Odluke Upravnog odbora i usvojenog Godišnjeg programa rada Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo” Novi Sad za 2004/2005. godinu, a u skladu sa članom 72. Zakona o javnim nabavkama

PREDŠKOLSKA USTANOVA “RADOSNO DETINJSTVO” Novi Sad, Pavla Simića 9, telefon broj: 021/525-633

objavljuje

JAVNI POZIV

za prikupljanje pismenih ponuda za planirane radove na održavanju objekata u 2005. godini · (javna nabavka br. 05/05)

| 1. Predmet ponude u postupku javne nabavke radova je - adaptacija ograde oko objekta - planirana sredstva

. 2.000,000,00 din. - izrada ograde oko objekta - planirana sredstva

i | 1.000,000,00 din. - popravka krovova - planirana sredstva

| |; 3.000,000,00 din.

- farbanje stolarije, radijatora i ograda

- plan sredstva | 2.500,000,00 din.

- krečenje enterijera i fasada - planirana sredstva 3.000,000,00 din.

„- podopolagački radovi u objektima

- planirana sredstva 2.500,000,00 din.

2. Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove predviđene čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS”, br. 39/02 i 55/04) i koji su preuzeli konkursnu dokumentaciju za nabavku.

3. Konkursna dokumentacija se preuzima u roku od 10 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “Službenom glasniku RS” u prostorijama Predškolske ustanove “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića br. 9, radnim da-

„nom od 08.00 - 14.00 časova, uz dokaz o uplati 3.000,000 dinara na tekući račun Ustanove 840-549-661-48, svrha uplate troškovi konkursne dokumentacije kod Uprave za javna plaćanja Novi Sad.

4. Ponude se podnose u zatvorenim kovertama sa naznakom "PONUDA ZA RADOVE NA ODRŽAVANJU OBJEKATA - NE OTVARAJU", lično ili poštom na adresu: Predškolska ustanova “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pa·| vla Simića 9.

5. Rok za dostavljanje ponuda sa potrebnom dokumentacijom (dokazi o ispunjenju uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama), je 30 dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku RS”.

Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona, kao i i kontakt osoba.

6. Ponuda mora da sadrži: |

- popunjen obrazac ponude za javnu nabavku

- popunjen obrazac za ustanovljavanje kvalifikacije ponuđača, sa dokazom o ispunjenosti uslova iz čI. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama.

- popunjen obrazac izjave ponuđača o prihvatanju uslova iz javnog poziva.

7. Kriterijumi za ocenjivanje ekonomski najpovoljnije ponude sastavni su deo konkursne dokumentacije.

8. Blagovremenim će se smatrati ponude koje stignu na adresu naručioca poslednjeg dana roka do 14.00 časova. Ukoliko poslednji dan roka bude neradni dan, rok ističe sledećeg radnog dana.

Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane. 9. Komisija će izvršiti otvaranje prispelih ponuda na javnoj sednici, petog: radnog dana od isteka roka za podnošenje ponuda, u prostorijama PU "Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića 9, u 10.00 časova.

10. Ponuđači će biti pismeno obavešteni o izboru u roku od 15 dana od dana otvaranja ponuda.

Za dodatne informacije telefon broj: 021/525-633, svakog radnog dana od 09.00 - 12.00 časova, ili lično u pro-

storijama Ustanove.

NAPOMENE: Ispunjenost uslova iz člana 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje originalnim dokumentima, ili overenim fotokopijama koje nisu starije od 6 meseci od dana objavljivanja javnog poziva.

Fotokopije dokumenata moraju biti overene u sudu ili opštini.

tb O +.

Lavor

SOCIETE GENERALE BANKA

pomaže žrtvama poplavljenog područja srednjeg Banata

Societe Generale Banka je otvorila namenski dinarski i devizni račun za pomoć poplavljenom području srednjeg Banata i tom prilikom priložila milion dinara.

Societe Generale Banka poziva sve SVOje poslovne partnere, kompanije i pojedince dobre volje da se priključe ovoj humanitarnoj akciji kako bi dramatično stanje, u kojem se nalaze građani ovog regiona, bilo prevaziđeno u najskorije vreme.

Sredstva za pomoć možete uplatiti u svim ekspoziturama Societe Generale Banke na dinarski račun broj 22156320083100, a za bezgotovinske uplate broj računa je 908-27501-22 sa pozivom na broj 00499. Broj deviznog računa je 22 15632 0083 208 EUR, SWIFT Code: SOGYCSBG.

Na osnovu Odluke Upravnog odbora i usvojenog Godišnjeg programa rada Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo” Novi Sad za 2004/2005. godinu, a u skladu sa članom 72. Zakona o javnim nabavkama PREDŠKOLSKA USTANOVA “RADOSNO DETINJSTVO” Novi Sad, Pavla Simića 9 telefon: 021/525-633, 021/451-078

objavljuje

JAVNI POZIV

za prikupljenje pismenih ponuda za izradu projektne dokumentacije za izgradnju vrtića na lokaciji Liman IV u Novom Sadu, rekonstrukciju i nadogradnju vrtića u UI. Trg majke Jevrosime i dogradnju vrtića u Kisaču (javna nabavka br. 04/05)

Predmet ponude je izrada projekine dokumentacije, u skladu sa članom 92, 103. i 107. Zakona o planiranju i izgradnji objekata za:

- izradu projektne dokumentacije za izgradnju vrtića na lokaciji Liman IV u Novom Sadu (idejno rešenje, idejni i glavni AG projekat)

- izradu projektne dokumentacije za rekonstrukciju i nadogradnju vrtića u UI. Trg majke Jevrosime u Novom Sadu (idejni i glavni AG projekat)

Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove predviđene čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS”, br. 39/02 i 55/04).

Konkursna dokumentacija se preuzima u roku od 10 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “Službenom glasniku RS” u sedištu Ustanove, svakog radnog dana od 08.00 - 14.00 časova, kada se može izvršiti obilazak lokacije objekta.

Prilikom preuzimanja dokumentacije potrebno je priložiti dokaz o izvršenoj uplati od 3.000,00 dinara, na tekući račun Ustanove broj: 840-549-661-48, kod Uprave za javna plaćanja Novi Sad, sa priznanicom kojom dokazuje uplatu.

Rok za dostavljanje ponuda sa potrebnom dokumentacijom (dokazi o ispunjenju uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama), je 30 dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku RS".

Ponude se podnose u zatvorenim kovertama sa naznakom “PONUDA - NE OTVARAJ”, lično ili poštom na adresu: Predškolska ustanova “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića 9.

Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona, kao i kontakt osoba.

Blagovremenim će se smatrati ponude koje stignu na adresu naručioca poslednjeg dana roka od 14.00 časova. Ukoliko poslednji dan roka bude neradni dan, rok ističe sledećeg radnog dana.

Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane. Izbor najpovoljnije ponude izvršiće za to formirana komisija, primenom kriterijuma iz člana 55. Zakona o javnim nabavkama. Komisija će izvršiti otvaranje prispelih ponuda na javnoj sednici, petog radnog dana od isteka roka za podnošenje ponuda, u prostorijama PU “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića 9, u 10.00 časova.

Ponuđači će biti pismeno obavešteni o izboru u roku od 15 dana od dana otvaranja ponuda.

Za dodatne informacije telefon broj: 021/451-078, 021/525-633.

NAPOMENE: Ispunjenost uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje originalnim dokumentima, ili overenim fotokopijama koje nisu starije od 6 meseci od dana objavljivanja javnog poziva.

Fotokopije dokumenata moraju biti overene u sudu ili opštini. TlouiroBaHua rpabaHu,

NMaRAAN MANN MM,

PREDŠKOLSKA USTANOVA “RADOSNO DETINJSTVO”

21000 Novi Sad, UI. Pavla Simića 9, tel/faks 021/527-697

objavljuje

JAVNI POZIV

za prikupljanje pismenih ponuda u otvorenom postupku

Za nabavku namirnica u sledećim partijama:

1.1. mleko i mlečni proizvodi

1.2. hleb i peciva

1.3. testenine

1.4. jaja

Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove predviđene članom 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik Republike Srbije”, broj 39/02 i 55/04).

Konkursna dokumentacija se preuzima u roku od 15 dana, od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije” radnim danom od 08.00 do 14.00 časova, u sedištu Ustanove Pavla Simića 9.

Rok za podnošenje ponuda je 30 dana od dana objavljivanja Oglasa u "Službenom glasniku Republike Srbije”.

Prilikom preuzimanja konkursne dokumentacije potrebno je priložiti dokaz o uplati od 1.000,00 dinara, na tekući račun Ustanove broj 840-549667-30, svrha: “Otkup konkursne dokumentacije”. Ponuda mora biti dostavljena na preuzetim obrascima iz konkursne dokumentacije, overena od strane ovlašćenog lica ponuđača.

Ponuda se može odnositi na sve ili pojedine partije.

Zainteresovani ponuđači svoje zapečaćene ponude treba da dostave poštom ili lično na adresu: Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića 9, sa naznakom "Ponuda - ne otvaraj”.

Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona, kao i kontakt osoba.

Blagovremenom će se smatrati ponude koje stignu na adresu naručioca, najkasnije poslednjeg dana do 14.00 časova. Ukoliko poslednji dan roka bude neradni dan, rok ističe sledećeg radnog dana.

Uslovi koje mora da ispunjava Ponuđač i dokumentacija o ispunjenosti uslova naznačeni su u konkursnoj dokumentaciji.

- Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane.

Kriterijum za ocenu ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda. Javno otvaranje ponuda obaviće se drugog radnog dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda u prisustvu Ponuđača, bez posebnih poziva, u 11.00 časova u prostorijama Predškolske ustanove “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića 9.

Odabrani ponuđač će biti u obavezi da, pre zaključenja ugovora, obezbedi i dostavi naručiocu bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 5% od ugovorene cene.

Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci biće doneta u roku utvrđenom Zakonom o javnom nabavoi.

Bliže informacije u vezi sa ovim pozivom i tenderskom dokumentacijom mogu se dobiti na telefon 021/527-697.

Napomena: Ispunjenost uslova iz člana 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje originalnim dokumentima ili overenim fotokopijama, koje nisu starije od 6 meseci od dana objavljivanja ovog javnog poziva. Fotokopije dokumenata moraju biti overene u sudu ili opštini.

(Osobe za kontakt: Gordana Vasilić i Petar Pajčin)

SABPAHA TiPO/RAJE LIMTAPETA M [IPyrMX BIyBAHCKMX TIPOM3BO/BA MAJTIOJTETHMM JIMLIMMA

Na osnovu Odluke Upravnog odbora i usvojenog Godišnjeg programa rada Predškolske ustanove "Radosno detinjstvo" Novi Sad za 2004/2005. godinu, a u skladu sa članom 72. Zakona o javnim nabavkama PREDŠKOLSKA USTANOVA “RADOSNO DETINJSTVO” Novi Sad, Pavla Simića 9, telefon broj: 021/525-633 objavljuje

JAVNI POZIV

za uređenje zelenih površina u vrtićima u 2005. godini (javna nabavka br. 06/05)

1. Predmet ponude u postupku javne nabavke radova je:

- uređenje zelenih površina u vrtićima - planirana sredstva 2.000.000,00 din.

2. Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove predviđene čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS”, br. 39/02 i 55/04) i koji su preuzeli konkursnu dokumentaciju za nabavku.

3. Konkursna dokumentacija se preuzima u roku od 10 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “Službenom glasniku RS” u prostorijama Predškolske ustanove “Radosno detinjstvo” Novi Sad, Pavla Simića br. 9, radnim danom od 08.00 - 14.00 časova, uz dokaz o uplati 3.000,00 dinara na tekući račun Ustanove 840-549-661-48, svrha uplate troškovi konkursne dokumentacije, kod Uprave za javna plaćanja Novi Sad.

4. Ponude se podnose u zatvorenim kovertama sa naznakom "PONUDA ZA RADOVE NA ODRŽAVANJU OBJEKATA - NE OTVARAJU”, lično ili poštom na adresu: Predškolska ustanova "Radosno detinjstvo”, Novi Sad, Pavla Simića 9.

5. Rok za dostavljanje ponuda sa potrebnom dokumentacijom (dokazi o ispunjenju uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama), je 30 dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku RS”.

Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona, kao i kontakt osoba.

6. Ponuda mora da sadrži:

- popunjen obrazac ponude za javnu nabavku, sa idejnim

rešenjem

- popunjen obrazac za ustanovljenje kvalifikacije ponuđa-

ča, sa dokazom o ispunjenosti. uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama

- popunjen obrazac izjave ponuđača o prihvatanju uslova

iz javnog poziva

7. Kriterijumi za ocenjivanje ekonomski najpovoljnije ponude sastavni su deo konkursne dokumentacije.

8. Blagovremenim će se smatrati ponude koje stignu na adresu naručioca poslednjeg dana roka do 14.00 časova. Ukoliko poslednji dan roka bude neradni dan, rok ističe sledećeg radnog dana.

Neblagovremene i nepotpune ponude neće biti razmatrane.

9. Komisija će izvršiti otvaranje prispelih ponuda na javnoj sednici, petog radnog dana od isteka roka za podnošenje ponuda, u prostorijama PU “Radosno detinjstvo" Novi Sad, Pavla Simića 9, u 10.00 časova.

10. Ponuđači će biti pismeno obavešteni o izboru o roku od 15 dana od dana otvaranja ponuda.

Za dodatne informacije telefon broj: 021/525-633, svakog radnog dana od 09.00 do 12.00 časova, ili lično u prostorijama Ustanove.

NAPOMENE: Ispunjenosti uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje originalnim dokumentima, ili overenim fotokopijama koje nisu starije od 6 meseci od dana objavljivanja javnog poziva.

Fotokopije dokumenata moraju biti overene u sudu ili opštini. MIMHMCTAPCTBO TPTOBMHE TyPM3MA M yCJIyFA

MMHMCTAPCTBO 3DPABJbA

HAPO/IHA KAHLIEJTAPMJA TIPEJICE/IHMKA

PETIyBJIMKE

CkynuiTMHa Peny6nuke Cpovje ycBojana je 3aKOH O /RyBaHy KOJjM nponucyje SABPAHYy TIPO/BAJE LIMFAPETA M /iPyrMX BiyBAHCKMX TPOM3BO/JRA MAJTIOJIETHMM JIMLIMMA. [ToncehaMo Bac na je anpaBrbe ;byaai onuTenpyuiTBeHM WHTepec, Te na CBaKO OJ HaC CBOjMM aKTMBHOCTMMa MO)e TIyHO na /nOrpMHeCe H-erOBOM OHyBaHby. y okBupy Tora, Bauia je sakoHcka M Mopa;Ha o6aneaa Ama ce rpaMnpxaBare onpen6M GakoHa o nyBaHy, Koje 3a6parbyjy nponajy upMrapeTa M npyrvx MmyBaHCKMX ripoM3Boma MaJIOJIeTHMM 7MLMMAa. /[locneyHOM npMMeHOM OBMX OnpenoM, nmaheTe HajBehM nmonmpMHoc y Gop6M npyuTBa 3a 3/lPABMJE TIOTOMCTBO. Peny6nwuuka TpxvluHa MHcnekKLW/ja he y Hape,lHOM reppo/ly, nojauaHMM KOHTpOJiaMa y OKBMPy CBOjMX 3aKOHCKMX oBnauuihetba, npe/ny3aMMaTWM CB6 3aKOHOM riporicaHe Mepe rnpoTuB TproBaua KojM ce He npvinpxxaBajy HaBeneHwvx oynpen6v S3akoHa o nyBaHy. TipeMa oBoM 3akoHy, npe/nBufjeHa je HoBdaHa Ka3Ha y 3HOCy HBO 50.000 nuHapa, a KaxiHaBatbe nonpa3yMeBa M

ony3WaHbe ono6petbba 3a o6aB;baHbbe TproBuiHe RyBaHckuM npow3Bo/lMMa.

Ouekyjeo Bauie paayveBaH»e M no/npulky.

3a anpaBuje nOTOMCTBO