Borba, 04. 05. 2007., str. 7
petak, 4. maj 2007.
Republika Srbija GRAD BEOGRAD - GRADSKA OPŠTINA SURČIN ODSEK ZA PRIVREDU, POLJOPRIVREDU I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE Surčin, Vojvođanska 79
_ Na osnovu čI. 20. stav 1.,2. i 3 Zakona o proceni uticaja na životnu sredinu („Službeni glasnik RS“, proj 135/05), Odsek za privredu, poljoprivredu i zaštitu životne sredine, daje sledeće
OBAVEŠTENJE
Obaveštavaju se javnost i zainteresovani organi i organizacije da je investitor „Piljan-Komerc“ d. o. o. - Boljevci iz Boljevaca podneo Odseku za privredu, poljoprivredu i zaštitu životne sredine GO Surčin zahtev za davanje saglasnosti na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu farme za tov brojlera. Objekat za tov pilića gradiće se na katastarskoj parceli br. 2459 KO Boljevci u Boljevcima, opština Surčin. Uvid u sadržinu predmetne studije može se izvršiti svakog radnog dana u vremenu od 10 do 14 časova u prostorijama gradske opštine Surčin - Odsek za privredu, poljoprivredu i zaštitu životne sredine, Vojvođanska 79, do 25. maja 2007. godine.
Javna prezentacija Studije o proceni uticaja na životnu sredinu i javna rasprava o toj studiji, održaće se dana 25. maja 2007. godine, u 10 časova u sali za venčanja GO Surčin, Vojvođanska 79.
Mišljenje o navedenoj studiji možete dostaviti Odseku za privredu, poljoprivredu i zaštitu životne sredine u roku određenom za javni uvid ili izjaviti u toku javne prezentacije, odnosno javne rasprave.
KLINIČKI CENTAR NIŠ Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića br. 48
OGLAŠAVA
JAVNI POZIV
(sa oznakom 49/2007)
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA U OTVORENOM POSTUPKU : ZA JAVNU NABAVKU MEDICINSKOG POTROŠNOG MATERIJALA – ŠPRICEVA I PVC IGALA, PO PARTIJAM
Predmet javne nabavke obuhvata:
PARTIJA | 2 NAZIV PARTIJA 1 Spricevi |PARTIJA 2 _ PVC igle
Pravo učešća po ovom oglasu imaju sva zainteresovana domaća i strana pravna i fizička lica koja, u skladu sa zakonom, obavljaju proizvodnju ili promet dobara koja su predmet javne nabavke i koja su za obavljanje tih delatnosti upisana u sudski ili drugi registar, odnosno u Registar privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre.
Troškovi za otkup konkursne dokumentacije se utvrđuju na iznos 3.000,00 dinara, za svaku partiju pojedinačno. Sredstva se uplaćuju na žiro-račun Kliničkog centra Niš 840-661667-38 kod Uprave za javna plaćanja.
Prilikom preuzimanja konkursne. dokumentacije potrebno je priložiti dokaz o izvršenoj uplati i pismeno ovlašćenje za preuzimanje iste.
Uplate za otkup konkursne dokumentacije vršiti isključivo na ime firme.
Uplaćena sredstva za otkupljenu konkursnu dokumentaciju se ne vraćaju.
Dokumentacija za podnošenje ponuda može se preuzeti u Službi za javne nabavke - Odseku za javne nabavke velike vrednosti Kliničkog centra Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića br. 48, svakog radnog dana od 10 do 14 časova.
Bok u kome ponuđači mogu zahtevati konkursnu dokumentaciju ističe u 14 časova 15-og dana od dana objavljivanja javnog poziva - oglasa u "Službenom glasniku RS". Ako se 15. dan za otkup konkursne dokumentacije pada u subotu, rok se produžava za ponedeljak. 1 |
Ponude se dostavljaju za jednu ili više partija, ali obavezno u odvojenim - zatvorenim kovertama sa navođenjem naziva partije i rednog broja partije iz ovog oglasa.
Zatvorene ponude sa naznakom:
"PONUDA ZA –
-– NE OTVARATI"
(navesti:.naziv javne nabavke, naziv i red. br. partije)
dostaviti na adresu: Klinički centar Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića 48 - Služba za javne nabavke - Odsek za javne nabavke velike vrednosti.
PODNOŠENJE PONUDE Poželjno je da svi podneti dokumenti u ponudi budu povezani trakom u celinu i zapečaćeni, tako da se ne mogu naknadno ubacivati, odstranjivati ili zamenjivati pojedinačni listovi, odnosno prilozi, a da se vidno ne oštete listovi ili pečat. Ponuđači podnose ponudu preporučenom pošiljkom ili lično na adresu naručioca. Ponude koje se podnose lično, uručuju se pisarnici Kliničkog centra Niš, pri čemu se ponuđaču overava prijem pošiljke sa delovodnim brojem i tačnim datumom i satom i minutom podnošenja ponude. Ponuda se smatra blagovremenom, ako je naručiocu podneta do datuma i najkasnije do sata navedenog u oglasu. Ponude koje pristignu posle roka koji je naznačen u javnom pozivu neće se otvarati i po okončanju postupka biće vraćene ponuđaču sa naznakom da su podnete neblagovremeno. ; ' Ponuda mora biti original, na pečatiranom i potpisanom obrascu ponude preuzetom od naručioca, jasna i nedvosmislena, kao i overena pečatom i potpisom ovlašćenog lica ponuđača. Jezik na kome se daje ponuda je srpski. 7; Ponuđači prilikom sačinjavanja ponude moraju se u svemu pridržavati uputstva i zahteva iz konkursne dokumentacije. Ukoliko ponuda stigne u.drugačijem obliku, biće odbijena u postupku razmatranja ponuda. Ponude sa varijantama neće se uzimati u razmatranje. Cene u ponudi moraju biti fiksne i iskazane u dinarima, bez uračunatog PDV-a, zaokružene na dve decimale. Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona kao i kontakt osoba. Sve informacije vezane za postupak javne nabavke mogu se dobiti: Za pravno-ekonomski deo: dipl.ecc. Tatjana Mladenović i dipl. prav. Olivera Mančić, tel/fax: 018/534-002 i 533-104; Za medicinski deo: dipl. ph Vesna Vojinović, Sektor za medicinsko snabdevanje, tel/fax: 018/536-880. Rok za podnošenje ponuda ističe 13. 06. 2007. godine do 9,00 časova. Zainteresovani ponuđači, uz ponudu treba da dostave dokaze o ispunjenosti uslova iz člana 45. i 46. Zakona o izmenaTai dopunama Zakona o javnim nabavkama : 1. Izvod iz sudskog ili drugog registra, odnosno izvod iz Registra privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre ili potvrda da je pokrenuo postupak kod Agencije za privredne registre; 2. Potvrdu nadležnog poreskog organa da je ponuđač izmirio dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije ili strane države kada ima sedište na njenoj teritoriji; 3. Potvrdu da domaće ili strano fizičko lice nije u roku od 2 godine pre objavljivanja Javnog poziva kažnjavano za krivično delo ili prekršaj iz oblasti koja je predmet javne nabavke, odnosno da domaćem ili stranom pravnom licu u roku od 2 godine pre objavljivanja javnog poziva nije izrečena pravosnažna sudska ili upravna mera zabrane obavljanja delatnosti koja je predmet javne nabavke; 4. Bilans stanja za 2004, 2005, 2006. godinu. 5. Rešenje o registraciji koje izdaje Agencija za lekove i medicinska sredstva. 8. U ponudu dostaviti: 6.1. Referenc listu, 6.2. Mišljenje korisnika (KC). a STRUČNA KOMISIJA NARUČIOCA NEĆE UZIMATI U RAZMATRANJE PONUDE KOJE NE SADRŽE DOKATEIZ TAČAKA 1 – 5. | NAPOMENA: Ispunjenost uslova iz člana 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje orilinalnim dokumentima ili fotokopijama koje su overene od strane suda ili opštinskog organa i nisu sta!je od 6 meseci od dana objavljivanja ovog javnog poziva. Javno otvaranje ponuda obaviće se komisijski uz prisustvo ovlašćenih lica ponuđača dana 13. 06. 2007. goO e sa početkom u 10,00 časova u prostorijama Kliničkog centra Niš, o čemu će ponuđači biti pismeno obateni. ) ' Zapisnik o otvaranju ponuda biće poslat ponuđačima u roku od 3 dana od dana okončanja postupka za otvaranje ponuda. Komisija za javnu nabavku predmetnog dobra predložiće Direktoru Kliničkog centra Niš izbor najpovoljnijeg ponuđača. o kriterijum za ocenivanje i izbor najpovoljnije ponude u grupi ispravnih ponuda utvrđuje se - ekonomski najVoljnija ponuda, pri čemu će se vrednovanje vršiti prema kriterijumima koji će biti bliže razrađeni u konkursnoj o Umentaciji, koja je sastavni deo ovog javnog poziva. hodno članu 33. Zakona o javnim nabavkama, predmet javne nabavke oblikovan je u više posebnih celina (partija). Po bijenoj saglasnosti od Uprave za javne nabavke, na. Odluku o oblikovanju predmet kompletne javne nabavke (medicinski Ološni materijal – špricevi i PVC igle), u više partija, Klinički centar Niš je u obavezi da za jednu celokupnu partiju zakljuUgovor sa jednim ponuđačem. lim Cena ponuda i izbor najpovoljnije ponude i dodele ugovora obaviće se po partijama iz ovog javnog poziva, s Sto će se za jednu celokupnu partiju zaključiti ugovor sa jednim ponuđačem. Dodela ugovora o javnoj nabavci izvršiće se u roku od 15 dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuđača. | | ani aorani ponuđač kome je dodeljen ugovor o javnoj nabavci obavezan je da Bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u viN d 10% od vrednosti ugovora preda naručiocu u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavci. eblagovremene, nepotpune i neispravne ponude neće biti razmatrane. Ravno ačilao zadržava pravo da u slučaju neodgovarajućih ili neprihvatljivih ponuda ne donese Odluku o dodeli Ugovora o 0) nabavci koja je predmet javne nabavke.
VI ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.
. dobijenoj saglasnosti od Uprave za javne nabavke, na Odluku o oblikovanju predmeta kompletne javne nabavke (hemijske
KLINIČKI CENTAR NIŠ Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića br. 48 oglašava
JAVNI POZIV
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA U OTVORENOM POSTUPKU ZA JAVNU NABAVKU HEMIJSKE ROBE PO PARTIJAMA, NA GODIŠNJEM NIVOU ZA 2007. GODINU ZA POTREBE KLINIČKOG CENTRA NIŠ (SA OZNAKOM 40/2007) |
Predmet javne nabavke obuhvata:
|Partija e Naziv
Partija 1 Papirna konfekcija
Partija 2 Sapun za pranje ruku
Partija 3 Prašak za pranje veša
Partija 4 Deterdžent za pranje sudova Partija 5 Vim
Partija 6 Varikina i Sona kiselina
Partija 7 Sredstvo za pranje podova
Partija 8 Sudomat za mašinsko pranje suđa
Sampon za pranje kose Kese za smeće Filc za mašinu za ribanje i sredstvo za mašinsko pranje podova – nepenušavo
Partija 9
Partija 10
Partija 11
Cetke za epruvete
Partija 13 __Cetka za hirurško pranje ruku Partija 14 Čelka za brijanje
Partija 15 Sredstva za održavanje higijene Partija 16 PVC proizvodi
Partija 17. Potrošni materijal za potrebe berberske radionice Partija 18 Sapun za brijanje
Partija 19 Sunđeri, krpe i žice za pranje suđa Partija 20 Rukavice za domaćinstvo
Partija 21 Zaštitne rukavice za zidare
Partija 22 Metle sa štapom
Partija 23 Kompleti za brisanje
Partija 24 Kese za usisivač
Pravo učešća po ovom oglasu imaju sva zainteresovana domaća i strana pravna i fizička lica koja, u skladu sa zakonom, obavljaju proizvodnju ili promet dobara koja su predmet javne nabavke i koja su za obavljanje tih delatnosti upisana u sudski ili drugi registar, odnosno u Registar privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre.
Troškovi za otkup konkursne dokumentacije se utvrđuju na iznos 1.000,00 dinara, za svaku partiju pojedinačno. Sredstva se uplaćuju na žiro-račun Kliničkog centra Niš 840-661667-38 kod Uprave za javna plaćanja.
Prilikom preuzimanja konkursne dokumentacije potrebno je priložiti dokaz o izvršenoj uplati i pismeno ovlašćenje za preuzimanje iste.
Uplate za otkup konkursne dokumentacije vršiti isključivo na ime firme.
Uplaćena sredstva za otkupljenu konkursnu dokumentaciju se ne vraćaju.
Dokumentacija za podnošenje ponuda može se preuzeti u Službi za javne nabavke — Odseku za javne nabavke velike vrednosti Kliničkog centra Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića br. 48, svakog radnog dana od 10,00 do 14,00 časova.
Rok u kome ponuđači mogu zahtevati konkursnu dokumentaciju ističe u 14,00 časova 15. dana od dana objavljivanja javnog poziva – oglasa u „Službenom glasniku RS". Ako se 15-ti dan za otkup konkursne dokumentacije pada u subotu, rok se produžava za ponedeljak.
Ponude se dostavljaju za jednu ili više partija, ali obavezno u odvojenim — zatvorenim kovertama sa navođenjem naziva partije i rednog broja partije iz ovog oglasa.
Zatvorene ponude sa naznakom:
„PONUDA ZA
NE OTVARATI”
(naziv javne nabavke, naziv i red. br. partije) dostaviti na adresu: Klinički centar Niš, Bulevar dr Zorana Đinđića 48 — Služba za javne nabavke — Odsek za javne nabavke velike vrednosti. PODNOŠENJE PONUDE y Poželjno je da svi podneti dokumenti u ponudi budu povezani trakom u celinu i zapečaćeni, tako da se ne mogu naknadno ubacivati, odstranjivati ili zamenjivati pojedinačni listovi, odnosno prilozi, a da se vidno ne oštete listovi ili pečat. Ponuđači podnose ponudu preporučenom pošiljkom ili lično na adresu naručioca. Ponude koje se podnose lično, uručuju se pisarnici Kliničkog centra Niš, pri čemu se ponuđaču overava prijem pošiljke sa delovodnim brojem i tačnim datumom i satom i minutom podnošenja ponude. Ponuda se smatra blagovremenom, ako je naručiocu podneta do datuma i najkasnije do sata navedenog u oglasu. . Ponude koje pristignu posle roka koji je naznačen u javnom pozivu neće se otvarati i po okončanju postupka biće vraćene ponuđaču sa naznakom da su podnete neblagovremeno. Ponuda mora biti original, na pečatiranom i potpisanom obrascu ponude preuzetom od naručioca, jasna i nedvosmislena, kao i overena pečatom i potpisom ovlašćenog lica ponuđača. Jezik na kome se daje ponuda je srpski. Ponuđači prilikom sačinjavanja ponude moraju se u svemu pridržavati uputstva i zahteva iz konkursne dokumentacije. Ukoliko ponuda stigne u drugačijem obliku biće odbijena u postupku razmatranja ponuda. Ponude sa varijantama neće se uzimati u razmatranje. Cene u ponudi moraju biti fiksne i iskazane u dinarima, bez uračnatog PDV-a, zaokružene na dve decimale. Na poleđini koverte obavezno mora biti naveden naziv ponuđača, sedište i broj telefona kao i kontakt osoba. Sve informacije vezane za postupak javne nabavke mogu se dobiti: Za pravno-ekonomski deo: dipl. ecc. Tatjana Mladenović i dipl. prav. Olivera Mančić, tel/faks: 018/534-002 i 533-104:; Rok za podnošenje ponuda ističe 18. maja 2007. godine do 9,00 časova. Zainteresovani ponuđači, uz ponudu treba da dostave dokaze o ispunjenosti uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o izmenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama: 1. Izvod iz sudskog ili drugog registra, odnosno izvod iz Registra privrednih subjekata koji vodi Agencija za privredne registre ili potvrda da je pokrenuo postupak kod Agencije za privredne registre; 2. Potvrdu nadležnog poreskog organa da je ponuđač izmirio dospele poreze, doprinose i druge javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije ili strane države kada ima sedište na njenoj teritoriji; 3. Potvrdu da domaće ili strano fizičko lice nije u roku od 2 godine pre objavljivanja Javnog poziva kažnjavano za krivično delo ili prekršaj iz oblasti koja je predmet javne nabavke, odnosno da domaćem ili stranom pravnom licu u roku od 2 godine pre objavljivanja javnog poziva: nije izrečena pravosnažna sudska ili upravna mera zabrane obavljanja delatnosti koja je predmet javne nabavke; 4. Bilans stanja za 2004, 2005, 2006. godinu. 5. ponuđač je u obavezi da dostavi uzorak za partije 1, 4, 5, 7 i 10. A) STRUČNA KOMISIJA NARUČIOCA NEĆE UZIMATI U RAZMATRANJE PONUDE KOJE NE SADRŽE DOKAZE IZ TAČ. 1-5. (Za partije 1, 4, 5, 7 i 10) , B) STRUČNA KOMISIJA NARUČIOCA NEĆE UZIMATI U RAZMATRANJE PONUDE KOJE NE SADRŽE DOKAZE IZ TAČ. 1-4 (Za partije 2, 3, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 i 24) 1 NAPOMENA: Ispunjenost uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama ponuđač dokazuje originalnim dokumentima ili fotokopijama koje su overene od strane suda ili opštinskog organa i nisu starije od 6 meseci od dana objavljivanja ovog javnog poziva. ' Javno otvaranje ponuda obaviće se komisijski uz prisustvo ovlašćenih lica ponuđača dana 18. maja 2007. godine sa početkom u 10,00 časova u prostorijama Kliničkog centra Niš, o čemu će ponuđači biti pismeno obavešteni. Zapisnik o otvaranju ponuda biće poslat ponuđačima u roku od 3 dana od dana okončanja postupka za otvaranje ponuda. Komisija za javnu nabavku predmetnog dobra predložiće direktoru Kliničkog centra Niš izbor najpovoljnijeg ponuđača. Kao kriterijum za ocenivanje i izbor najpovoljnije ponude u grupi ispravnih ponuda utvrđuje se – ekonomski najpovoljnija ponuda, pri čemu će se vrednovanje vršiti prema kriterijumima koji će biti bliže razrađeni u konkursnoj dokumentaciji, koja je sastavni deo ovog javnog poziva. Shodno članu 33. Zakona o javnim nabavkama, predmet javne nabavke oblikovan je u više posebnih celina (partija). Po
robe), u više partija, Klinički centar Niš je u obavezi da za jednu celokupnu partiju zaključi ugovor sa jednim ponuđačem. Ocena ponuda i izbor najpovoljnije ponude i dodele ugovora obaviće se po partijama iz ovog javnog poziva, s tim što će se za jednu celokupnu partiju zaključiti ugovor sa jednim ponuđačem. Dodela ugovora o javnoj nabavci izvršiće se u roku od 15 dana od dana izbora najpovoljnijeg ponuđača. Izabrani ponuđač kome je dodeljen ugovor o javnoj nabavci obavezan je da bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla u visini od 10% od vrednosti ugovora preda naručiocu u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavci. Neblagovremene, nepotpune i neispravne ponude neće biti razmatrane. Naručilac zadržava pravo da u slučaju neodgovarajućih ili neprihvatljivih ponuda ne donese Odluku o dodeli Ugovora o javnoj nabavci koja je predmet javne nabavke. Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.