Postupak kraljevsko-srpskih državnih željeznica o vozidbi robe u susednom saobraćaju i o postupanju pri reklamacijama : sa tri priloga : važi od 25. januara 1887., str. 200

184

2.) Ако возидбу врше три жељезнице, онда отправна жељезница добија од првог дана за отправљање 12 сати, а толико исто и пријемна жељезница. Од другог дана ва отправљање, добија трашзитна жељезница, 6 сати,а остатак од 18 сати дели се

подједнако на све три жељезнице.

8.) Ако у преносу суделују четири жељезнице, онда од првог дана за отправљење добија отправна, жељезница 12 сати, а толико исто и пријемна жељезница. Од другог дана за отправљање добијају две транзитне жељезнице по 6 сати, а остатак од 12 сати, дели се подједнако на све четири жељезнице.

4.) Ако у преносу суделују, пет или више жељезница, онда добија отправна п пријемна жељезница од првог дана за отправљање по 19 сати. а други дан за отправљање дели се искључиво само на транзитне жељезнице у равним деловима.

б. Рок за возидбу, који се према правилнику за жељезнички саобраћај, одмерава по дужини пута, дели се на све у возидби суделне жељезнице по сразмерици кглометарске дужине.

в.) За брзовозну робу важи само половина рока, који је под а) п 6) одређен.

ад). Код директног картирања робе између жељезница, које нису везане шинама, но се роба са једне на другу преноси са обичним колима, онда се предајни рок рачуна као и код «епојне жељезнице“ по додатцима рокова, који се нарочито обзнанити имају.