Postupak kraljevsko-srpskih državnih željeznica o vozidbi robe u susednom saobraćaju i o postupanju pri reklamacijama : sa tri priloga : važi od 25. januara 1887., str. 209
198
Ако би која од позватих управа, отсуством својим успорила регулисање или расправљање какве рекламације, опда регулишућа управа има право да од ње тражи интерес због одуговлачења (5 158); а сем тога отсутна управа остаје за све даље посљедице сама одговорна.
5 168.
Дневни ред конференције за рекламације, Дневни ред конференције за рекламације одређује заступник деловодне дирекције.
5 169.
Пословни ред.
Заступник оне жељезничке управе, којој је рекламација поднесена, разјасњава конференцији спорни случај.
Сви спорни случајеви, који су за претрес одређени, морају се расправити у конференцији без обзира на време које је потребно за њихов претрес
Председавајућа управа прописује ред, којим ће заступници своје донесене рекламације на претрес подносити и то да ли са списковима или на лруги који сходан начин.
5 170.
Надлежност заступника.
Да би се избегли заметни преговори, као и да
би се спорови тачно и брзо расправљали, овластиће
жељезничке управе своје заступнике да се они могу 12
ПОСТУПАК ЖЕЉЕЧИНСКИ