Bilten Bitefa
Razgovor o samom komadu pokrenuo je dr hlugo Klajn, Cn je govorio da mu se čini da scenografija ne odgovara žcru igre i da komad počinje suviše infenzivnom igrom tako da nema mogučnostl razvoja. Odgovor je bio da je Garsija želeo da vrela igra dodje do Izraza u dekoru koji bi ličio na pijuvaonicu iii čak engleski klozet, svojom blistavošču i metalnošču, i da to samo pomaže vrelini igre, a o intenzivnosti početka, Nuria Espert je rekla da pre početka komada ista situacija izmedju Solanž \ Kler traje več nekoliko sati, a julieta Soreno je dodala da је ideja bila da je celokupna igra vrčenje u krugu bez razvoja, U razgovoru је ustanovljeno da ansambl igra treču verziju koja se završava ispija= njem otrova ,a ne monolo^om. Gosti iz Barcelone ispračeni su srdačnim aplauzom za veiiki uspeh koji su postigli kao prvi Spanci koji su ikada gostovali na našim scenama. DANI POSVEČENI DRAMATURGIJ! ALEKSANDRA POPOVIČA Savremeno pozorište uključuje se u program 3 Bitefa sa predstavama Aleksandra Popoviča. Tako če Savremeno pozorište 23. septembra u 19, Зо h. prikazati "Utvu zlatokrilu". NOV! INCSTRAN! GOSTI Poslc Bitefa u zgradi Ateljea 212 več 5 i 6.akjx;bra gostuje jos jedna inostrana trupa, To je ansamb! koje šalje Goethe Ir.stitut iz Minhena, Ansamb! "Die Btucke" sa predstavama "M.ina od Barhelma" od Lestnga u režlji Axel=a Ambasser-a I Kafkin "Zamak" u dramatizaciji Maxa Broda, a u režiji Hans Joachima Heyse-a.