Bilten Bitefa

087 NO U POTRAZI ZA RAZLOGOM | | NON ' RasgovoP sa stvaraootma Linds+ Kemp kompanije„ onimatopom TI vediteljem Linda . Kempom i učesnicima predstave "Saloma" Antonom Doldnom ı Dejvidom BHotohom

RasgovopP sa Lindsi Kempom, Antonmom Doldnom + Dejvidom Hotonom otvoPlo de Jovan Cirtlov pitanjem: sašto 1 kako su se opredelili sa „yaPaJdopw "Salkoma!

"Kada se odlučim da pristupim mekoj fabuli žšo snači da ona u Hagoveštajima

t atmosfe»i već postoji u meni, da me ono Što Je moj trenutni sadžaj nagoni da odabevem upravo tu priču, »ekao je Lindsi Kemp. Ja se odjednom žaljublijujem + u "Salom" sam preposnao priču kojim se mogu iavasiti Ljubavi,utisel

1 oseđajit koje svakog dama primam + stičem. Tako je "Satoma" na isvestan fa čin kuka o kojoj kačim svoja oseđanja 1 sasnanja. Maavno svemu tome predhodi i sa tim traje: jedon Čitav svet boja 1 suvukova. A ulogu Salome, žensku wMliogu,„ sam počeo da igram u onom trenutku u kome sam bio u stah]u da se SMOčim sa apsupdom da jedan muškavae igra ženu + da kros tu Tigru naavladom taj apsurd. Uloga Salome zanimljiva je na Još jedan načih, Igra sedam velova, zecimo, izusetna Je prilika sa igrača, to je }GJUOSCIL SŠEPLD LS. DaGLOĆSROŽ iiteratuPi. Igrajući Salomu ja som hteo da baletu vratim evos koga već tako dugo nema u hjemu»„ a koji se, kako mi se Čin, DOMOVO Vraća M OVM umetnost.

Drugo pitanje Jovoma Ćipilova u vasgovoru sa stvavpaoeima "Salome" T PKlovnova" bilo je sa Antona Dolina koji je, kako je to Čipilov PeKao„ Jeaan od onth Što su veoma TrtensTiOmo bili vezani 8G mnoga kvetanja u avanmgavral~, DoLin je vadio sa Dijagiljevim + dyvugovao sa Koktoom, te ga je Ćipilov upitao šta Je avonmgapda donela od tih dona do danas + da 14 je čitava ta avanturd: urodila plodom, da 11 se ona isplatila. |

"Posopište je mapredovalo u više vidova", vekao je Doin, O OMO. je istoOUhne~

meno Lagubilo moć ı+ magiju koju je nekad posedovalo. Kada sam video predsta-

VM POveđe", a zatim "Salom" Lindsi Kempa, Ja sam pronašao tu ısgubljenu moć + .. magiju, u, epotičkim 1 neurotičkim momentima, tih, predstava krila se. šepota

+ moć posoPpišta. Vebovatno Je to stva vaspttanJa + obrazovanja što ja tako sagledavam atuar medjutim omo Što sam maučfo od DigagLLjeva, kojžt hije bo samo veliki imppesaPio, veđ čovek Zauzetne kultuve { Zagyadjeha shvatonja stila, jeste značaj ličnog pečata u onome Šbo se. adi 4 shvatanje Jednog oslobodjehja baleta. Taj 1ični bečat T smisao aa iskazivanje svojih dožiu= Ljaja video sam u "Salomi" + tato sam »ekao Kempu kada sam ga uposnao aa bih

. šeteo da igram Hevoda, 1 ta Želja mi se ostvavila.

"Kolika je uloga svakog pojedinca u stvapanju bredstave u kompaniji Lindzi Kempa”", bilo je pitanje Jovana Čiv-lova za Dejjvida Hotona. "Lind8{ Kemp jeste svakako naše nadahmuće i naš inspirvato»," odgovopio je Hoton, no to nikako ne spPečava svakog od nas da vadi i kreina po svojoj privodi. Maprotiv, Kemp

· sktmaliiše Jednu aajedničku kreatitnu enevgiju, usajame potsticaje koji uHG—

bredjuju naš rad i u smislu vežbe, probamja, i u smislu vrasvijahja Ličnosk#{. Maše predstave se menjaju» mi se menjamo, menjaju se naša iskustva i doživLjajt, te se tako i predstava mehja, Što opet dovodi do promena u nama, pekao de: Hoton.: "Zašto u vašoj grupi nema sena", bilo je sledeđe pitahje ba, Lindsi Kempa, "U našoj grupi Ima osam Šena i one su Članice tehničkog osohija",nekao je Kemp. Mo, Salom je u početku igrala šena,nastavio Je Kemp. |

MORO OM AO OM al0oe e a MIM W.e(ae lw a (M a 08 či m # a ale wiw ww Wiele ie «la Me elw NM. e\lauwia) ke fale e w M eNeOM Uib ONIM MN Gla