Bilten Bitefa

LU U a vee fee mio leteo evelelaeteleja MO. O a a a Na u M Ne e ePe le e ele ele a e ajaio ls alalejo • al ele pre le pb ei Wii e ae a

087

Medjutim, Rada smo bil na tumeji u, MjujoPku ona je zatvudnela, to je bila velika + snačajna tuzmeJja koju je ovganisaavao Dejvid Boni. te sam ja tako dopustto da me wbeze da sam dovoljno talehtovanm i sposobam da odigram Salom. Mi, Inače u nekim predstavama imamo glumžce„ alt kako Ja gradim ı volim jedan gyoteskni ukus, jedan smisao za pretepivahje često se odlučujem za muškanca u Senskoj ulosti sato što oh nekad može bolje da odigra žensku ulogu je» na scent lašni digamont često moše da bude sjajniji + efektnijt od pravog.

” Ja čestitam selektopima festivala ma izbovu jedne ovakve predstave , čČestitom :ım na hrabrosti da je uopste u Jestivol", otpočeo Je svoju neč Andve (Oego?. Mo, Ja bih hteo da se upitom kakav je vo vistk koji ovde zaista preuztmamo,„ mastavio Je Gvegopi. Mmogo se govo”i o golotinJi o seksualnost, upotpebijena je Ž. mee 01,0. Medjutim, 0 ere t bele magije. "Saloma" se Ha TIasusetan mačinm dovodi u vezu sa svoeštohstvom, a SteštonstvUoO se UVekoviIma pbripremalo da bi WMŠLo M sPŽ magije. Hodjutim, moja vazm.šljanja tokom predstave hisu bila estotske, već mopalne prirode. GovoPL se o avangard+i sedamdesetih godina, ali mi smo već u osomdesetim ı ja se prtom Šta je odgovonnost Jednog umetnika 15 osamdesetih, odgovormost koja se vaslikuje od one

ia sedamdesetih. Ono Što me brine. Jesto da su danas neke lašne gužve 1 usbudjenja veđa od onih stvam1ih, da se danas postavlja Čitav nia ogledala u kodima se stvavmost pokazuje kao maska. Taj lašžšhž dvaguij koji sija jače od stvarnog. Veliki pepiodi teatra usko SM Uezaml. sa mopclnom, Stonislavski je rasvijamjem bosopišta vazvijao ı ljudsko biđe,. Gvotovski ga istvašuje u namez»+ da ga vwnapb”ed?ć, a Breht Je htec da medja svet. Medjutim, mehe brine, daHas zašto radimo onMo Što vadimo. Šta činimo 1 za koga bo ćinimo. Slušamo O bojama + svucima "Salome". Meni je dobno anana ta podradba da vadimo mimo pitanja zašto + sa koga, alt danas kako na istoku tako + ma sapadu, mi 51vimo prožeti smpću. Ono Što nam tmveba Jeste bela magija. Gledao sam "Salom" otvoPLo sam se kao dete i bio sam uplašen ı sbunjen, odgledao. sam predstavu z Taašao podjednako prazan kao što sam bio pno preastave; Sve ovo ne JjobvoPIm M name?+ da kritikujem, već šelim da postavim neka pitanja, vekao Je GyegoP*.

2

"Ja nisam misli -Gae, Hnbti sam imao homeru da postanem S5VeŠčGeMIRk,; Ja'sam sabavijač”, bio je bočetak Kempovog odgovopa GregovLrLju. dJa imam odgovornost prema publici, nastavzo o Kemp, aLL UO, ODO O04 ı Črco Sam M stanju da uUočrnam Je da je nasmejem ı sabavim. Ako ismamim osms.h ıL ako uspem da zabavim gledalište mislim da sam mogo postigao» Pekao je Lidsti Kem.

"Mislim da je movalnost u "Salom" mopalnoet tragonja”", bila je več Dejvida Hotona. !Satoma” tnaga a, krajnjim stonjitma Sveti + osecanja. ohHa beži da suoČiI publiku sa samom sobom, a ispItivatt sebe„ (po Hozohovom mišljenju) snačr biti moraloan.

"Moje je mišljenje da smo videti bravi hačćn na koji se "Saloma" da napravrti", pekao je dalje u vasgovoPu Boko Familija. Karmelo Bone je pe pedesetak godina postavio "Salom" vasavajuć/, zekst. Tom vasarahdu teksta kao osnovhog pozorišnog Čihioca Hemp dodaje pozopišne ečemente,„ objedinjuje 18, + gradi -suojevpsan kič. Koji du dalji planovi Liandsti Kempa u ppročiravanju jednog takvog iskustva 1ı daljeg tragmda „upitao je Fomilijai.

"beo by, da nagaim "OM letMJe noći”, odgovobP+o je Kemp ~ to svakako Sa SOpstvenom projeketjom 1 sopstvenim iskustvom 1 opasanjima. I kao što se nadam da bi Vajld odob»io moju postavku "Salome" voldo bih da se nadom da bi to

+ ŠekspiP učinilo kada bi mogao da vidi "Som lotnje noći", rekao je Linds{ Kemp.

e seke neanse e ee e • = & e at e w o #& s. # » = s » • » « » b s eo # Woo pg.gaeplonMe BB ne gp eo em e aute ge e eg e 09 | i e WB ele dd o s