Bitef

i dobila Grand Pri za najbolju predstavu na festivalu Slavjanski venae u Moskvi. MAKEDONSKA KRITIKA 0 PREDSTAVI "Jednostavnu priču o moći novca i Ijudskoj kvarljivosti, autorvišeznačno raslojava, otkrivajući nove astralne svetove junacima koji se približavaju smrti, od vremena pre Isusa do danas. Cista metrika, matematički odmereni ritam u kojem pulsira predstava, jasni izrazni znaci (maske, muzika, scenski pokreti na nivou koreografije, kostimi, mizanscen, scenografija), kao i inspirativna glu-mačka eksplikacija duhovnih turbulencija likova, stvaraju nesvakidašnju predstavu za naše teatarske scene. Gjorgievski sa puno osećaja povezuje razne stilove i estetiku, pokazujući nam da "tvrda" Krletova fabula, nije nigta lakša od konflikta na kojima se bazira antička tragedija... Novae je übistvo - R. Krleta u adaptadji i režiji Ljupča Gjorgievskog ima vrlinu da bude ekstremno živa. Tragično u njoj pulsira takvom silinom, pre svega zbog isključivosti i studioznosti režijskog postupka. Zahvaljujud njemu i njegovim saradnicima, ovu predstavu ne smete propustiti." Zvonko Miševski, Utrinski vesnik, 04. 04. 2002. godine "Novae je übistvo u režiji Ljupča Gjorgievskog koncepcijski nosi u sebi tri sloja: übistvenu potragu za novcem zbog socijalnih i društvenih prilika, moć novca zbog lakomosti, i, tred sloj - gubljenje identiteta..." 25. 03. 2002. godine

"Zadržavajući size drame: posle dvadeset godina pečalbarskog života, sin se vraća kući, roditelji ne prepoznaju sina i zbog lakomosti prema koferu koji je pun zlatnika - übijaju ga, Gjorgievski večitu temu "novae je übistvo", postavlja na nivo univerzalnog, zadržavajući pri tome elemente koji se odnose na nas - ovde i sada, u prošlosti i, verovatno, budućnosti...« L. Mazova, Nova Makedonlja 21. 03. 2002.