Bitef

Godine 1999. u saradnji sa istom trupom nastaje plesna predstava Molim te, probudi me! koja je izvedena u zagrebačkom HNK-u, u sklopu celovečernje predstave Tko je ugasio svetlo?! Godine 2000/2001. ponovno mu je dodeljena nagrada zagrebačkog Hrvatskog narodnog pozorišta „Oskar Hanno/“ za ulogu Mandarina u Bartokovom Cudesnom mandarinu. S Markom Boldinom 2001. godine osniva Atelier Corégraphique s kojim ostvaruje deio Bogovi su Ijuti (Les Dieux sont fâchés). U maju 2001. godine na beogradskom Petom festivalu koreografskih mmijatura osvaja Prvu nagradu i Nagradu publike za San zaručnice. Istu predstavu postavio je i u HNK u Zagrebu 2003. godine. Na 17. međunarodnom takmičenju za koreografiju u Hanoveru osvojio je drugo mesto. Prvo celovečernje delo mu je Cirkus primitif balet, a nastalo je povodom Svetskog dana igre, 29. aprila 2003. godine. U okviru 49. Splitskog Ijeta 2003. godine, njegove predstave Bogovi nisu Ijuti i Daj, daj, postavljene'za Balet HNK-a u Splitu, dobile su nagradu „Peristil“, za najbolje ostvarenje. U oktobru 2003. godine na Svetskim danima glazbe, u Ljubljani koreograf je dva balera: Purgatorio Hiroshia Nakamure i Kiklos korejske spisateljke Sungji Hong - za to mu je pripala Nagrada medunarodnog žirija Svetvonih glazbenih dnevov ISCM za najbolje baletsko delo. Godine 2004, postaje direktor Balera Hrvatskog narodnog kazališta „Ivan pl. Zajc“ u Rijeci gde postavlja drugo celovečernje delo Volke li Bramsa? Olja Jovanović Zurovac Diplomirala je u Skoli za klasični balet 1987. i iste godine angažovana je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu.

Sezonu 1988/89. provodi na usavršavanju u Kijevu (u Teatru „Taras Sevčenko“), gde debimje u ulozi Zizele. Godine 1990. postaje solistkinja, a zatim i prvakinja haleta, i igra glavne uloge u klasičnim baletima: Labudovo jezero, Uspavana lepotica, Kopelija, Bajadera, Romeo i Julija, Sčelkunčik, Sopeniana, kao i u nrnogim modemim baletima poznacih koreografa kao sto su Milko Sparemblek, Vasco Wellenkamp, Gagik Ismailian, Peter Breuer, Krysztof Pastor. Godine 2002. dobitnica je Nagrade „Ana Roje“ HNK-a u Zagrebu, za ulogu Nikije u Bajaderi, kao i za ulogu u baleni Stase Zurovca Cirkus primitif balet. Od 1997. do 2000. godine plesala je u trupi Vasca Wellenkampa „ Compania Portuguesa de bailado contemporaneo“ u Lisabonu i gostovala u Brazilu, Kini, SAD, Holandiji, Italiji ... Od 1996. godine kao plesačica i asistentkinja saraduje sa suprugom koreografom Stašom Zurovcem u svini njegovim baletima (New Beginning, Cantara , Molim te probiidi me, San Zaručnice, Bogovi su Ijuti, Cirkus primitif balet). Katarina Radiošević Galić Rođenaje u Zagrebu 1973. godine. Završila je Skolu za balet i ritmikti, a zatim Skolu za primenjenu umetnost i drzajn, odsek arhitektura u Zagrebu. Skolovanje nastavlja na Tekstilno tehnološkom fakultetu, odsek dizajn, takode u Zagrebu. Diplomirala je 1997. godine. Za vreme studiranja učestvuje na takmičenju Smirnoff 96. i XXXI Zagrebačkom salonu. Godine 1997. počinje aktivno da se bavi kostimografìjom, kao asistent i saradnik Ike Škomrlj, Diane Kosec - Bourek, Irene Sušac, Danice Dedijer, Zlatka Boureka... Od 1998. godine samostalno deluje kao kostimograf na hrvatskoj pozorišnoj sceni, na