Bitef

Na kraju, ali ne po značaju, siede i pohvale odličnom prevodu Marije Stojanović, kostimima Borisa Čakširana koji se vešto igra sa „Info topovskom" uniformnošću mormonskog modnog stila i tačno naglašenoj muzici Vladimira Pejkovića, što je zajedno pružilo priliku onome na čemu pozorište u suštini i treba da se gradi: preciznoj, sugestivnoj i inteligentnoj igri glumaca. Boško Milin, Radio В 92, petak, IB.jun 2004. OPISCU: NEIL LABUTE Filmografija: Pisac/Reditelj Oblik stvari { The Shape of Things, 2003); Posedovanje (Possession , 2002); Bolničarka Bed {Nurse Betty, 2000); Razvaljivanje: komadi poslednjih dana ( bash: latterday plays, 2000); Tumble (2000); Prijatelji i susedi {Your Friends and Neighbors, 1998); U muškom društvu {ln the Company of Men, 1997) Drame: Merge (2003); The Mercy Seat (2002); The Distance From Here (2002); Oblik stvari {The Shape of Things, 2001 ); Razvaljivanje: komadi poslednjih dana {bash: latterday plays, 1999); U muškom društvu {ln the Company of Men, 1992); Lepers (adaptirano za film Prijatelji i susedi)... Ali, ova prisnostje varljiva, što jednostavno dodaje još jedan sloj Labuteovom upornom istraživanju skarednosti koja se krije i ispod najblagorodnije spoljašnjosti. Kao filmski stvaralac {U društvu muškaraca) i dramski pisac, Labute se posebno posvećuje iskopavanju crva koji se u nama krije... On insistirá da zlo nije uvek zanimljivo. Ono postoji i u najbanalnijim ljudima. Kada uđete u Labuteov izmišljeni komšiluk, bolje bi bilo da se pripazite onog dečaka rumenih obraza što stanuje do vas. Mogao bi da pomahnita i da vas übije. U svakoj od ovih ispovesti od jednog čina Labute usmerava svoje likove da prirede krvavo iznenađenje publici, što liči na izdaju, kao što i treba da liči, s obzirom na Labuteov životni stav. Ljudi mogu da žele da budu dobri, nagoveštava on, ali će uvek biti loši. Julie Salomon, New York Times IVA MILOSEVIC Diplomiraia Pozorišnu i radio režiju na Fakultetu dramskih umestnosti u Beogradu. Asistirala je na predstavi Ivana M. Lalića Llplamenu strasti (Zvezdara teatar). Režirala Magično popodne Volfganga Bauera (BlTEFTeatar ), Shopping and Fucking Mark Ravenhill (JDP,Teatar“Bojan Stupica"), Kazimir i Karolina Ödöna fon Horvata (Narodno pozorište Sombor).