Borba, 15. 01. 2005., str. 21

Subota-nedelja, 15-16. januar 2005.

KLINIČKI CENTAR - NOVI SAD Novi Sad, Hajduk Veljkova 1-9

JAVNO PRIKUPLJANJE PONUDA

za javnu nabavku dobara u otvorenom postupku broj 47/04

Predmet javne nabavke je: Instalacija klimatizacije u jedinici intenzivne nege novorođene dece i intenzivne nege porodilja. Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama, uz dokaze iz člana 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama.

Konkursna dokumentacija može se preuzeti u roku od 20 dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku” Republike Srbije, u Kliničkom centru - Novi Sad, upravna zgrada I sprat, kod Milovanke Gudelj, radnim danom od 10.00 do 13.00 časova.

Zainteresovani ponuđači mogu izvršiti uvid u projektnu dokumentaciju koja se nalazi u Sektoru tehničkih poslova Kliničkog centra Novi Sad, Hajduk Veljkova 1-9, Novi Sad uz prethodnu najavu na telefon 021/529-449 kod Milana Stoisavljevića, dipl. ing. maš.

Preuzimanje konkursne dokumentiacije može izvršiti lice sa pismenim ovlašćenjem zainteresovanog ponuđača i dokazom o uplati troškova za tendersku dokumentaciju u iznosu od 1.000,00 dinara. Uplata se vrši na žiro račun Kliničkog cenira Novi Sad broj 840-577667-32; sa naznakom: Za javnu nabavku 47/04.

Ponuda mora biti u originalu, sačinjena na preuzetom obrascu, overena pečatom i potpisom. Ponuda se dostavlja obavezno u zatvorenoj koverti, sa naznakom “Ponuda - ne

otvarati”. Na poleđini koverte obavezno navesti naziv ponuđača, tačnu adresu i kontakt telefon.

Ponude se dostavljaju na adresu: Klinički centar - Novi Sad, Novi Sad, ulica Hajduk Veljkova br. 1-9, poštom, ili preko arhive Kliničkog centra - Novi Sad.

Rok za dostavljanje ponuda je 30 dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku” Republike Srbije, do 13.00 časova.

Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane. Blagovremenom ponudom smatraće se ponuda koja je prispela na adresu naručioca do isteka navedenog roka. Ukoliko rok ističe na dan koji je neradni, kao poslednji dan navedenog roka smatraće se prvi naredni radni dan do 13,00 časova.

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Opis pondera i kriterijuma sadržan je u konkursnoj dokumentaciji.

Naručilac zadržava pravo da poništi oglas i da u slučaju prijema nepovoljnih ponuda ne donese odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača. |

Javno otvaranje ponuda izvršiće se drugog radnog dana od dana isteka roka za dostavljanje ponuda, u Upravnoj zgradi Kliničkog centra Novi Sad u 11 časova. Predstavnici ponuđača koji učestvuju u postupku javnog otvaranja ponuda obavezni su da podnesu punomoć za učešće u postupku.

Lice za kontakt je: Dragan Malinović, dipl. inž. el. 021/529-445, ili 021/529-449.

ı ŠumSKO AS ARAr PO gazdinstvo | SG Despotovac

ŠG Leskovac

JNA 18 |6. |

|-__| čaNš | 9. | ŠG Vranje

G Kraljevo

Na osnovu čl. 70 i člana 72. stav 1. tačka 1. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS” broj 39/02, 43/03 i 55/04)

JAVNO PREDUZEĆE „SRBIJAŠUME”

Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br. 113 oglašava \

JAVNI POZIV

za dodelu izvršenja usluga u otvorenom postupku. 1. Usluge - ustupanje radova na gajenju i zaštiti šuma, zaštićenim prirodnim dobrima i rasadničkoj proizvodnji u ukupnoj količini od 150.502,00 ha po delovima preduzeća JP “Srbijašume”, Beograd - šumskim gazdinstvima, i to:

Adraša ao

br. } : ) Kneza Miloša 55 Moravska 14 [8 | ŠG Kragujevac _ | Španskih boraca 13 ____| Trg Veljka Dugoševića 26

Deligradska 1 Prvomajska 4b Lole Ribara 18

Srpskih vladara 6 Industrijska bb

14. 15.

„Telefon, .

011/361-1083, 361-1618 035/611-622, 611-737 034/381-424, 381-421 012/852-171, 851-978 037/420-751, 420-750 016/243-034, 213-593 015/876-047, 876-046

018/354-886, 49-439 017/22-228, 21-610 010/332-474, 332-475 030/63-879, 63-443 032/662-558, 662-253 036/331-133, 331-757 027/381-325, 381-381-317 033/713-065, 713-65i

zeća iz tačke br. 1. na adrese šumskih gazdinstava iz tačke 1.

kao u tački br. 1. 6. Plaćanje u okviru zakonskih propisa.

- izvod iz sudskog ili drugog registra,

države gde ponuđač ima sedište;

na o javnim nabavkama;

pisivanju ugovora, u pravo da odustane od izbora, odnosno poni

9. Kao kriterij noj dokumentaciji.

dipl. inž.

16. ŠG Raška Milutina Ivanovića 9 HU. ŠG Užice Nikole Pašića 4

2. Radovi su za 2005. godinu i počinju u prvom kvartalu 2005. godine, a količina, vrsta i obim radova su definisani za' svako ŠG u konkursnoj dokumentaciji.

3. Konkursna dokumentacija se može podići u roku od 20 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “Službenom glasniku RS”, u šumskim gazdinstvima pobrojanim u tački br. 1 uz prethodnu uplatu iznosa od 2.000,000 dinara po ponudi na tekući račun dela predu-

4. Ponude se podnose za kompletne usluge ili za pojedinačne potrebne usluge navedenih ŠG u roku od 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “Službenom glasniku RS”

5. Ponude će biti otvorene 35 dana od dana objavljivanja javnog poziva u "Službenom glasniku RS”, odnosno 5. dana od završetka javnog poziva i to u šumskim gazdinstvima

7. Uz ponudu zainteresovani ponuđači treba da dostave dokaze o ispunjenosti uslova iz čl. 45-47. Zakona o javnim nabavkama, i to:

- potvrdu nadležnog poreskog organa da je ponuđač izmirio dospele poreze, doprinose i dr-javne dažbine u skladu sa propisima Republike Srbije, odnosno Crne Gore ili strane

- potvrdu nadležnog organa da ponuđaču u roku od dve godine pre objavljivanja javnog poziva nije izrečena pravosnažna sudska ili upravna mera zabrane obavljanja delatnosti koja je predmet javne nabavke (za pravna lica), odnosno, da nije kažnjavan za krivično delo ili prekršaj iz oblasti koja je predmet javne nabavke (za fizička lica);

- najmanje jedan od dokaza primerenih predmetu ponude u skladu sa članom 46. Zako-

- bilans stanja overen od strane ovlašćenog revizora, ili izvod iz tog bilansa, stanja, odnosno iskaz o ponuđačevim ukupnim prihodima od proizvoda na koje se ugovor o javnoj nabavci odnosi, za poslednje tri obračunske godine. .

8. Date ponude važe 20 dana od dana zaključivanja javnog poziva, do kada će biti donesena odluka o prihvatanju ponuda. U slučaju nepovoljnih ponuda naručilac zadržava pravo da ne dodeli ugovor o javnoj nabavci kod nekih SG za pojedine usluge koje su predmet javne nabavke. Naručilac zadržava pravo, da ukoliko izabrani ponuđač ne pristupi potgovor zaključi sa prvim sledećim na rang listi. Naručilac zadržava šti oglas, zbog nedostatka finansijskih sredstava ili bilo kog drugog razloga bez obrazloženja. || um za ocenjivanje ponuda primenjivaće se ekonomski najpovoljnija ponuda (ponuđena cena i rok plaćanja), ako su ispunjeni svi drugi uslovi navedeni u konkurs-

10. Za dodatne informacije kontakt telefon: 011/311-34-10, lice za kontakt Živko Injac,

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

1 036/736-252, 736-049 031/516-133, 521-585

Na osnovu člana 72. Zakona o javnim nabavkama RS (“Službeni glasnik RS” br. 39/02) i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke br. 5943 od 31.12.2004. god.

PONAVLJA I OBJAVLJUJE

JAVNI POZIV

Za prikupljanje pisanih ponuda u otvorenom postupku za javnu nabavku dobara: :

e POTROŠNOG MEDICINSKOG I NEMEDICINSKOG MATERIJALA

e MEDICINSKIH INSTRUMENATA I OPREME

1. Pravo učešća imaju sva zainteresovana pravna i fizička, domaća i strana lica registrovana za predmetnu delatnost, koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku shodno Zakonu o javnim nabavkama (član 45). Uz ponudu dostaviti i dokaze o ispunjenosti obaveznih uslova za učešće (član 46).

2. Naručilac će izabrati najpovoljnijeg ponuđača primenom kriterijuma iz člana 55. Zakona o javnim nabavkama. Kriterijumi i ponderi će biti priloženi u konkursnoj dokumentaciji.

. 8. Dokumentacija koja je neophodna za podnošenje ponuda može se preuzeti u Domu zdravlja Obrenovac svakog radnog dana od 10h - 12 h, uz overeni primerak uplatnice na iznos od 2.000,00 dinara, na žiro račun broj 840-623667-63 sa naznakom “za konkursnu dokumentaciju”. Iznos naknade se ne vraća ponuđaču.

4. Rok za podnošenje ponuda je 30 dana od dana objavlji-

vanja u “Službenom glasniku Republike Srbije”.

5. Ponude sa priloženom dokumentacijom dostaviti na srpskom jeziku u zapečaćenoj koverti po vrstama dobara shodno tenderskoj dokumentaciji, na adresu: Dom zdravlja Obrenovac, Ul. vojvode Mišića br. 231. Koverat mora imati oznaku "ponuda ne otvarati" i “vrsta dobra na koje se ponuda odnosi”, a na poleđini naziv ponuđača i adresa.

6. Otvaranje ponuda će se obaviti javno, uz prisustvo ovlašćenih predstavnika ponuđača.

7. Datum donošenja Odluke o dodeli ugovora je 10 (deset) dana od dana otvaranja ponuda.

8. Za sve dodatne informacije ponuđači se mogu obratiti na telefon 011/8721-812, lok. 12, kontakt osoba, Milinka Zdujić.

Predškolska ustanova Zrenjanin Karadžićeva 3a

OGLAŠAVA

JAVNO PRIKUPLJANJE PONUDA

za dodelu ugovora u postupku javne nabavke

PREDMET OGLAŠAVANJA je nabavka:

a) MATERIJAL

I PARTIJA stvo >)

I1 PODPARTIJA - materijal za ugostiteljstvo

II2 PODPARTIJA - materijal za domaćinstvo

II PARTIJA - Materijal za saobraćaj

III PARTIJA - Materijal za obrazovanje i usavršavanje zaposlenih IV PARTIJA - Materijal za obrazovanje, kulturu i sport

V PARTIJA - Administrativni materijal

I1 POTPARTIJA - kancelarijski materijal

II2 POTPARTIJA - rashodi za radnu uniformu

III3 POTPARTIJA - biodekoracija

VI PARTIJA - Materijal za posebne namene

b) OSNOVNA SREDSTVA

I PARTIJA - Administrativna oprema

I1 POTPARTIJA - kancelarijska oprema

II2 POTPARTIJA - računska oprema

III POTPARTIJA - komunikaciona oprema

IVi POTPARTIJA - elektronska i fotografska oprema

V1 POTPARTIJA - oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo II PARTIJA - Oprema za očuvanje Životne sredine

Ili PARTIJA - Oprema za obrazovanje

IV PARTIJA - Nepokretna oprema

c) TEKUĆE POPRAVKE |I ODRŽAVANJE

|I PARTIJA - Tekuće popravke i održavanje zgrade i objekata II PARTIJA - Tekuće popravke i održavanje opreme

- Materijal za domaćinstvo i ugostitelj-

Za svu robu isporuka u prostorijama naručioca.

Pravo učešća imaju sva zainteresovana domaća, pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku, u skladu sa Članom 45, 46 i 47. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS” br. 39/2002) i uslove iz konkursne dokumentacije.

Isporuka će se vršiti sukcesivno po dogovoru u periodu godinu dana od dana zaključivanja ugovora.

Ponuđači su obavezni da svoje ponude dostave u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva: oglasa u “Službenom glasniku RS" do 14 časova (bez obzira na način na koji je poslat) u zatvorenoj koverti sa naznakom naziva nabavke i obaveznom napomenom "NE OTVARATI”.

Kriterijum za ocenu ponude je

- 80 poena CENA

- 20 poena ROK ISPORUKE

Ponude se dostavljaju za jednu ili više grupa proizvoda, ali obavezno u odvojenim kovertama sa navođenjem robe ili usluga iz ovog oglasa.

Uz ponudu je neophodno dostaviti:

- izvod iz sudskog registra

- uverenje da preduzeće nije pod stečajem i da se protiv njega ne vodi likvidacioni postupak

- uverenje nadležnog organa da preduzeće (odgovorno lice) nije osuđivano zbog privrednog prestupa

- izveštaj o bonitetu preduzeća

- uverenje nadležnog organa da je preduzeće izmirilo svoje zakonske obaveze po osnovu plaćanja poreza, doprinosa i ostalih javnih prihoda

- izvod iz bilansa stanja za prethodni period

- referencnu listu

Ponude sa pripadajućom dokumentacijom dostaviti na adresu:

PREDŠKOLSKA USTANOVA

KARADŽIĆEVA 3A

23000 ZRENJANIN

Nepotpune, neblagovremene, neće biti razmatrane.

Javno otvaranje ponuda obaviće se u roku od 7 dana od dana isteka roka za dostavu ponude u prostorijama Upravne 330. Predškolske ustanove u Zrenjaninu, Karadžićeva 3a.

Telefonski brojevi za informacije su:

023/530-602 - direktor

023/510-147 - sekretar ustanove, diplomirani pravnik

nezapečaćene ponude

Na osnovu člana 70. i člana 72. Zakona o javnim nabavkama (“Službeni glasnik RS”, broj 39/02) ; \

DOM UČENIKA SREDNJIH ŠKOLA

Beograd, Hajduk Stanka 2 n u otvorenom postupku, objavljuje -ju JAVNI POZIV DU-D-01/05 |

za prikupljanje pisanih ponuda za nabavku dobara po partijama

1. Predmet javne nabavke su:

| partija: sveže svinjsko meso

II partija: sveže juneće meso

lii partija: zamrznuto pileće meso i mesne prerađevine

IV partija: hleb

V partija: pekarska peciva

VI partija: prehrambeni proizvodi i namirnice široke potrošnje

VII partija: mleko i mlečne prerađevine

VIII partija: konzervisano povrće

IX partija: sveže voće i povrće

2. Pravo učešća imaju sva zainteresovana domaća ili strana pravna ili fizička lica, registrovana za ovu vrstu delatnosti, koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće U postupku, utvrđene u članu 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02, 55/04).

3. Uz ponudu popunjenu, potpisanu i overenu na originalnom obrascu ponude definisanom u konkursnoj dokumentaciji, ponuđači treba da dostave dokaze o ispunjenosti obaveznih uslova za učešće u postupku, utvrđenih u članu 45. Zakona o javnim nabavkama, ne starije od 6 meseci od dana objavljivanja javnog poziva, kao i:

- Bilans stanja i bilans uspeha za 2008. i 2004. godinu,

- Dokaz o ukupnim prihodima od prodaje i prihodima od proizvoda koji su predmet nabavke za 2003. i 2004. godinu (referentna lista). - Uvozne deklaracije ako je predmet nabavke uvoznog porekla

- Potvrda o bonitetu firme,

- Menicu bez protesta popunjenu na iznos od 5% od ponuđene cene, na ime garancije da će ponuđač ispuniti obaveze koje je preuzeo svojom ponudom, a naplativa je u slu-

·| čaju odustajanja u roku važnosti ponude.

4. Prilikom preuzimanja dokumentacije ponuđači su dužni da prilože dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 1.500,00 dinara (za svaku pojedinačnu partiju za koju prijavljuju učešće), na tekući račun naručioca 840—653667-79 kod Republičke uprave za javna plaćanja sa naznakom Konkursna dokumentacija DU-D-01/05 (i oznakom partije)

ili u gotovom novcu na blagajni ustanove.” 5. U roku od 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u Službenom glasniku RS, zainteresovani ponuđači, uz ovlašćenje i dokaz o uplati, konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti u prostorijama Ustanove u Beogradu, UI. Hajduk Stanka br. 2, pravna služba od 09-14 časova. ; i

6. Ponuđači su obavezni da svoje ponude dostave u roku od 30 dana od dana obja-' vljivanja javnog poziva u "Sl. glasniku RS” i to u posebnoj zatvorenoj koverti za svaku partiju, preporučenom poštom ili lično, sa naznakom “ne otvarati, oznakom javnog poziva DU-D-01/05 i rednim brojem partije, a na poleđini naziv i adresa ponuđača, u pravnoj službi Ustanove Dom učenika srednjih škola, Beograd, Hajduk Stanka 2. Sve ponude moraju prispeti do naznačenog roka i na naznačeno mesto do 14 časova, bez obzira na način slanja, jer ponude koje stignu nakon ovog roka (dana i sata) smatraće se neblagovremenim i neće se uzeti u razZmatranje. |

7. Otvaranje ponuda će se obaviti javno, u prisustvu svih zainteresovanih, a ovlašćenih predstavnika ponuđača, prvog i drugog radnog dana od isticanja roka za dostavljanje ponuda bez posebnog poziva ponuđača. u prostorijama ustanove Dom učenika srednjih škola Beograd, Hajduk Stankova br. 2, i to:

- Prvog radnog dana: | partiju u 10 časo-. va, za II partiju u 11 časova, za III partiju u” 12 časova, za IV partiju u 13 časova

- Drugog radnog dana: za V partiju u 9 časova, za VI partiju u 10 časova, za VII partiju u 11 časova, za VIII partiju u 12 časova i| za IX partiju u 13 časova.

8. Shodno članu 55. Zakona o javnim na-. bavkama, uz ispunjenost svih uslova iz konkursne dokumentacije, dodela ugovora za partije od |I — VII) biće izvršena uz primenu.

·skonomskog kriterijuma, a za IX partiju pri-

menom kriterijuma najniža ponuđena cena. 9. Naručilac će, saglasno Zakonu o javnim nabavkama, sačiniti zapisnik o. otvaranju ponuda, izveštaj o dodeli ugovora o jav-! noj nabavci i obaveštenje o dodeli ugovora. | Osobe za kontakt Krstić Nebojša i Sekularac Vesna, telefon: 2423-248 i 3809-723

Javno preduzeće “Gradska stambena agencija” iz Niša, ul. Generala Milojka Lešjanina br. 41a

oglašava po javnoj nabavci broj 01-927 od 27.12.2004. godine

JAVNI

za prikupljanje ponuda u otvorenom po-

| stupku za nabavku puiničkog vozila.

Predmet javne nabavke je:

- putničko vozilo preko 1900 do 2000 ccm (TDI dizel), snage 140 'KS, klimatizovano, - da poseduje ABS, ESP, tepomat

- dužine 4,00 - 4,205 m

- svetla: XENON I BIDSENON sa senzorima sa sistemom “coming and leaving home?”

- 4 vrata sa alarmom

- kožna sedišta

Pravo učešća imaju sva domaća i strana pravna lica koja podnesu dokaze iz čl. 46 Zakona o javnim nabavkama o ispunjenosti uslova iz čl. 45 istog Zakona.

Uz ove dokaze ponuđač, uz ponudu dostavlja i druge obrasce i overena dokumenta sadržana u tenderskoj dokumentaciji, kojom dokazuje ispunjenje uslova za učešće po pozivu.

Opcija ponude: 30 dana od krajnjeg roka za dostavu ponude.

Naručilac će izabrati najpovoljnijeg ponuđača primenom kriterijuma iz čl. 55 Zakona o javnim nabavkama. Kriterijumi i ponderi će biti dati u konkursnoj dokumentaciji.

Konkursnu dokumentaciju može podići lice sa pismenim ovlašćenjem ponuđača, u roku od 15 dana od dana oglašavanja u “SI. glasniku Republike Srbije” i to u prostorijama naručioca u Nišu ul. Generala Milojka Lešjanina 41a, svakog radnog dana od 19 do 16 časova, uz overeni pri-

POZIV

merak naloga za prenos od 2.000,00 din. uplaćen na tekući račun br. 160-108750-37 sa naznakom “za konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku br. 01-927”. Uplaćena sredstva za konkursnu dokumentaciju se ne vraćaju.

Krajnji rok za dostavu ponude - konkursne dokumentacije je 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u “SI. glasniku Republike Srbije” do 14 časova, uključujući i dostavu putem pošte.

Ponude sa priloženom dokumentacijom dostaviti na srpskom jeziku u zapečaćenoj koverti, koja mora imati naznaku “ne otvaraj - ponuda za javnu nabavku br. 01-927” a na poleđini naziv ponuđača i adresu. Ponuda se dostavlja isključivo na obrascima iz tenderske dokumentacije Naručioca.

Ponude koje nisu zapečaćene, koje su nepotpune ili neblagovremene, neće se razmatrati. Javno oivaranje ponuda obaviće se trećeg.radnog dana po isteku roka za dostavu ponuda u 11,00 časova u prostorijama JP “Gradska stambena agencija” Niš

Zapisnik sa otvaranje ponuda dostaviće se ponuđačima u roku od tri dana od dana otvaranja ponuda.

Obaveštenje o dodeli Ugovora naručilac će objaviti na način utvrđen u čl. 74 Zakona o javnim nabavkama, u roku od 10 dana od zaključenja ugovora.

Za sve dodatne informacije, ponuđači se mogu obratiti na telefon 018/352-160 kontakt osoba Dragoslava Obradović.