Bratstvo

5

Из тих рибара, који би иначе, сем својих суседа ни од кога другог непознавани, умрли у непознатом Капернауму, Исус је направио свеце, 2 којим се још данас говори, којима се људи још и данас у молитви обраћају. Сваки прави великан постаје ствараоцем великих људи ; он из најпосланијег "народа изводи себи будилнике, из најравнежнијег народа, ратнике, из неуког народа учитеље. У сва су се времена равбук= тавали огњеви, само ако је било некога ко ће да их потпали. Где се јавља Давид, ту има Гиворима; Агамемном налази јунаке који с њим против Троје крећу; краљ Артур има своје витезе, Карло Релики своје паладине, Наполеон своје мар_ шале А Исус је међу својим галилејским земљацима нашао апостоле. - __ : Исус није тражио наоружане ратнике, победитеље непријатеља, покоритеље провинција. Његови апостоли су морали да воде рат, али добри рат савршенства против покварености, рат светости против греха, рат здравља против 00лести, рат духа против материје, рат срећне будућности против јалове прошлости, Они ће му помоћи до онима који стра= дају саошште благу вест, у његово ће име говорити на оним местима, куда он лично не ће моћи доспети и наставиће рад у његвоо име и после његове смрти.

Превео : Влад., Дакић. | Ђовани Папиви.

Свесветска конференција практичног хришћанства

Годишња скупштина „Комитета Продужења“ конференције 20.—23. јула 1927. године у граду Винчестеру у Енглеској.

Идеологија штоколмског покрета,

Идеологија _ покрета налази се у »Објави ТУ.«, која је публикована пред Штокхолмеку Конференцију. Она почиње текстом ив кванђеља од Јована гл. ПТ. стих 16.: »Јер Богу тако омиље севг да је и Сина свога јединороднога дао, да ни један који га верује не погине, нећо да има живот вечни« и даље продужава : »Опасење и мир сваке душе сили су и остају алфа и омега Хришћанства. Ни најтоплије жеље да се све преобрави „ни теоретски интереси ма које врсте не могу скривити од нас овај факат. Само путем усредсређења на ову потребу Хришћанин и Црква биће спососни да вадобију снагу да овладају светом: Неопходна је потреба, да се ојача уну“ трашњи живст.

ЈБубав према Богу — то је основна задаћа Хришћанина .