Danas
panas l 2 četvrtak, 22. jun 2000.
daj gol, kupi pravi auto !
i dalje isti uslovi prodaje!
SCICHI/A
"24 g70)0) 2,
ISPORUKA ODMAH !
. i
Garancija: 3 godine / 100.000 km; Servis obezbeđen
C.J.I. doo · ovlašćeni distribuler; _ 11000 Beograd, Dimitrija Tucovića 105: \ Tel: 011/427-523, 427-621;Fax:011/3406-942
Idemo dalje...
GSWSVROTRR) IKOD[SXe(] [XG{XX{D{R)U} [Des YU) tanaliomiielee prerorozenueeli ec
Dena U DEM ocarinjEno, bez poreza, za fizička i pravna lica dinarsko plaćanja
DOMINO Adyenisingo
MISSAN
OVLAŠĆENI SERPIS www.nissan-if.co.yu
PM LUF RUTOCeNTRR
011/488-14-04 ; 063/268-994 4881-008/149 ; 063/231-275
OVLAŠĆENI SERVIS
CITROEN
Zemun, Crnogorska 17 Tel. 011/ 619 114, mob.tel. 063/219 114
ORIGINALNI REZERVNI DELOVI: · / ZASTAVA 750, 101, 128, 1100/1300 FJUGO 45/55/60/65 FLORIDA 1, 3 EFI,/1, 4 LADA, LADA SAMARA MALOPRODAJA, BEOGSRAĐ
27. Marta 66, tel. 3235-770 V. Ilića 94c, tel. 4893-907
Metro Market dizajn
- ULlorioDil Učite na tuđim alarmi ala ma 421662 O greška Trcanka | ZOMIIU oyenie Stambeni muzika Bddiač prozora poslovni prostor :400 181 video nadzor ar 1 telitsk Wrihaliaaa 425 e cemeljske omega
Ven sa sportskim
emačka firma, koja je proMN godine proslavljala
stogodišnjicu proizvodnje automobila, po prvi put u svojoj istoriji i na pragu novog milenijuma, bila Je prisutna na Sajmu automobila u Detrojitu gde je publici prikazan koncept novog kompaktnog vena za sportski nastrojene korisnike. Stajling srebrnoplave Zafire snoutreker naslućuJe buduće trendove Opel dizajna. Tehnički detalji, kao što Je nov benzinski motor od lake legure sa direktnim ubrizgavanjem od 150 KS, 2.2 Litra, šesnaest ventila, te permanentni pogon na sva četiri točka, nagoveštavaju buduće novitete. Mnogobrojni praktični detalji, kao što je u krov integrisan skladišni prostor, predodređuju ovaj auto za raznorazne aktivnosti.
Spoljne dimenzije zafire snoutreker (dužina 4436 mm, širina 1818 mm, visina 1847 mm) nešto su veće nego kod osnovnog modela, iako Je osovinsko rastojanje od 2700 mm ostalo nepromenjeno. Točkovi od 18 cola ı širina traga od 1559 mm daju dinamičan izgled ovom automobilu. Proširena kućišta točkova daju posebno snažan izgled ovom
POI U 0]
o saobraćaju
prototipu, koji sa točkovima dimenzije 245/40 RIS& ima za 30 mmir-ra veći klirens nego zafira. Opelov dizajn tim Je uspešno ostvario Još jednu praktičnu ideju u vidu snoutrekerovog panorama krova napravljenog od sigurno-
snog, termo-izolirajućeg stakla. Ova] krov omogućuje izvanredan pogled iz unutrašnjosti tako da obezbeđuje maksimalno prirodno osvetljenje za svih šest sedišta.
Proglašenjem najuspešnijih tak-
mičara ittakmičarki, u Pirotu je zavr-
'Šena 31. republička smotra pod nazivom „Šta znaš o SG CiĆiit Li] kojoj su učestvovali osnovci uzrasta od 10 do 12 godina i stariji, a koju su organizovali AMS Srbije i republički savet za bezbednost Srna j OGRJEi uz svesrdnu pomoć piroiske OSU || La TOg auto-moio drušiva.
Prva tri mesta u generalnom plasmanu pripala su takmičarima Srednjeobanatskog, Južnobanatskog i IOS ničevskog okruga. Oni će, zajedno sa. najboljim takmičarima iz Crne Gore,
učestvovali na saveznom takmičenjuu –Beogradu, a najuspešniji među njima ·
(VSS Sajdu C i ji s iiiC59 ıjiiG iu evropsko nadmetanje u Hanoveru. ·
Prs\moeuisikd Sale 6)
U sredinu krova je ir
dan dvodelni multif prostor za skladištenje metra, visine 140 mm mm. Prednji deo je ( unutrašnjosti vozila,” nji, veći deo dostup
unutrašnjosti, tako spolja preko otvor nih petih vrata auta Sa _ inovativnim Flex-7 sistemom sedišta kod zafire, Opel je postavio nove standarde u pogledu pr iljažnog. prostora i unutrašnje” varijabiln treker je iznova pri koncept na šest sediši Između dva sedišta redu mesto je našla | za odlaganje sportske mogućnošću grejanje vremeno služi i kao ni ke. Sedišta u OVOm Tel raju uzduž čak 540 Hi sa kutijom mogu i d. pe. U tom slučaju se reda mogu da se skro sa podom - kao kod, tako dobija veliki pro: sport glomaznijeg tel Nova instrument ta: koncipirana i i jednosti rišćenje. Glavna joj J. stika uvođenje inoVi cepcije kontrole pomt
Mnogi ljudi proslavili su se u autosportu, ali ih je veoma malo dostiglo popularnost Francuza Zorža Boaloa.
U periodu pre Prvog svetskog rata u svakoj] sezoni održavana Je kao najznačajnija trka GP autokluba Francuske, dok su sve ostale imale daleko niži status. Mesta za volanom bolida bilo je stoga gotovo nemoguće zauzeti, tako da je praktično bilo nemoguće da se SsoOpstveni kvaliteti utvrde. Osim toga, pri odabiranju posada Za svoja VOzila proizvođači su se uglavnom opredeljivali za sopstveni kadar pošto su baš ti ljudi ponajbolje poznavali bolide i u takmičarskom ı u mehaničarskom smislu. To njihovo preimućstvo dolazilo je naročito do izražaja u slučaju kvarova na treninzima ili trkama A pm svemu (OT takmičenja tog doba bila su uglavnom organizovana sa vožnjama od oko 800 km. Po pravilu trke su održavane baš tokom najtoplijeg dana
u godini, na stazama dugim oko 30 ili više kilometara, na kojima se kolovoz preobraćao u more razvaljeno kamenja već u prvoj
polovini takmičenja.
Žorž Boalo vrhunski mehaničar: bio je u stanju da pripomogne O u konstruisanju trkačke mašine tako ı u njenom Ppripremanju za takmičenje.
Svoju trkačku karijeru zZapo-
čeo Je sa veoma starim i dotrajalim ali ı veoma malim lio-pežoom, konstruisanim Za tZV. „Kup automobila Jedno ili dvo-cilindarski motori te kategorije bili su toliko visoki da je: vozač bio primoran da osmatra stazu pokraj plašta motora. Takvi automobili teško su se održavali na stazi ı od vozača Je zahtevano vrhunsko umeće. Stoga Je prelaz sa tih „voatireta* na GP-bolide predstavljalo ogromno olakšaHje Za SVE pilote.
Za ljubitelje Diminih musketara Boalo je postao savremeni d'Artanjan, čak možda ı sa nekom odlikom Sirana de Bežeraka. Masa navijača pratila ga je na svim trkama i inspirisala tako da je vozio sve bolje i nizao pobede. Ubrzo je postao miljenik FrancuZa. Na dvodnevnom GP Branmeuske koji je 1912. održan na stazi kod Diepa (2x770 km) glavni favoriti bili su ogromni fiati (15 lit). Boalo je nastupio sa pežoom (7,5 lit) sa 4 venti-
la po cilindru i bregastim
tomobila r 1906.
U trcr | održanoj krugova