Istočnik
— 79 —
39. Кторлл же подоенл еи: козлк >вииЈИ игкреннАго ткоего, гаки> гл/И-ћ секе. 40. Е/к с'||о 6кок> злпи'К'кд'110 к(си ЗЛКОНТј. и Мророцк! К11С /Ј\Т 'ћ. 41. ОоЕравшм /иса же ФарУса^лгк. п копроси И\'К ]ис8с г ћ 42. Г мгола: что кллп* /инитса & ХрЈст-к; чУи естк скпгк ; гиаголашл г>. 6ла1Ј: ДлкЈдокТч. 43. Глаголд и,и г к: какад оукц) ДакТдТк д^О/И^к Господа бго ндрицаггк глаголА : 44. Рече Господк Господеки л1оел<8: скди ЛдеснВк* Жене, дондежс нолож8 крдги ткша подножУе ногдм ткоидјл ; п 45. Дш , е о\(-ко ДакУдт* нарицап ,г к бго Господд, каки> скнгк ел18 естк; 46. и никтожб л1ожаше №в г кш,ати 6/И8 словесЕ: ниж« слс&мпе кто (С тоги) дне копросити бго кто/и8.
39. А друга је као и ова: љуби ближњега скога као самога себе. 40. 0 овима двјема заповијестима виси сав закон и пророци. 41. А кад се сабраше Фарисеји, упита их Исус 42. Говорећи: шта мислите за Христа, чиј је син ? Рекоше Му: Давидов. 43. Рече им: како дакле Давид Њега духом назива Господом говорећи: 44. Рече Господ Господу мом: сједи Мени с десне стране, док положим непријателЈв твоје за подножје ногама твојим ? 45. Кад дакле Давид назива ГБега Господом, како му је син? 46. И нико Му не могаше одговорити ријечи; нити смијаше ко од тога дана да Га запита више.
УП. Највећа заповијест. (Проповијед). Ходите к Мени сви, који сте уморни и пашоварени н Ја Лу вас одморити! Узмите јарам Мој на себе... јер је јарам Мој благ и бреме је Моје лако (Мат. 11, 28—30). Тако каже божанствени Спаситељ сваком умориом и бригом натовареном човјеку. А ко од вас није уморан, ко није бригом натоварен? Ваљда само дијете у повоју! Сваки има своје бриге, који мање, који веће. Сваког нешто тишти, па и оног, за којег свијет не би ни рекао. Па кад смо сви тако уморни, хијде да послушамо глас нашег Спаситеља, Који нас Себи зове, да примимо јарам Његов, да замијенимо терет својих свакидашњих брига са бременом, који Он хоће да нам да на плећа! Немојмо се уплашити тог бремена, јер није он тежак! Та ено га Спаситељ нуди уморнима, да се под њим одморе! ЈГак је терет тај и управо он није ни терет нп јарам, већ драгоцјени аманет Господњи, за који треба сви да се отимамо. Да упознамо само тлј аманет, па ћемо видјети, како је лијеп, управо божански!