Kolo

17

вири у излог. Он више воли књижарске, спортске и гурманске излоге. Шта се дешава кад мушкарци, сами или са женом, пролазе поред излога у којима стоји саблажљиви лик Венере, макар од стеарииа, а поред н>ега много нежних и скупих жбнских „ситница", показује наша серија слика. Вешти фо-

Мушкарци су углавном иеосетљиви за излоге. По»готово за излоге са дигнутим миогобројним женским предметима, као што су крзна, хаљине и свилено рубље. Само љуГит поглед са стране или „нежан" ударац у ребра, кад иде под руку са својом „лепшом половином" поред оваквог излога, може да натера мушкарца да за-

А овако изгледа брачни пар нред излогом за женске ствари« „Она" је одушевљена и обја« шњава му живо предпости свш лених чарана, и доњег РУбља, а' „он" је очигледно заинтересо-< ван на другој страни. Или је видео неки „живи модел" или своје пријатеље у излогу кафа* не уз пријатан разговор. Али цо који пут застане пред

излогом са „Венером иза стакла" и по неки старији госпо« дин. Сигурно стари нежења, који се тузкно замисли на давно прошла времена, када се разу-: мео и у те ствари. Сада му је остало само да жали за њима. Погрешити негће, ма да је же* ља — мајка греха.

торепортер сакрио се за кулиса иза модела Венере и снимио ове интересантне призоре. Вво га, пролази један млад мушкарац поред излога. Он, изгледа, има важнијег носла него да завирује у излог са женским стварима. Сигурно још није ожењен. Или, можда, више воли живе Венере него лутке из излога? (Ко1оз: Тгапзосеап)