Kolo

81

1|1алет је одувек био привлачал и ва ста1>е и ва младе. Добре балетске трупе увек су биле популарне код публикс. Само градиозна латсоћа, маслгша игра на прстима, мимика, костимирање. украшо све дао што публшсу код балета одушевљава, све то може се постићи само дуготраЈном и тешком вежбом и учењем. Зато је опет, разуме се, потребна велижа љубав и предавост послу, како од стране учепи-

Торе — Татјаиа Гвовскаја није сало одлична игиачииа иего и даровита цртачица. Шарене коетиме ша свој балет она сама комбинује. Пред њол је као модел њеш Нерка која је и сама солисткиња V једној балетској трупи.

После лугог и мучног вежбања најзад је куцнуо одлучпи час: за неколико минута појавиће се балерине на сцену. И у последњем тренутку оне још пробају своју тачку прел огледалом у гардероби ...

да тако и од стране учитељипа. Искуство учитељице треба да доиуии фивичку и душевну хондидију оних који изводе балет. Бивша примабалерина берлинског позоришта, госпођа Гзовскаја, на тсмељу свог дугогодишњег, практичиог искуства отворила је у Берлину балетску школу у којој младе балерине поред саме игре уче и друге корисие предмете који су у вези са самом ритмичком уметнонту. То је вештина шмшшада, мимика и спремање костима почевши од цртаља и кројења. Многе ученице ове школе постале су већ позиате примабалерине које имају успеха на немачким и страним позорницама. II.

Лево — Бело и црно. Паставнииа даје својим ученицама последња упутства пред иала-гак иа сцени.