Kolo

10

Б су са непр! ским војев; данас Само ДОВЉ1 јаону сти, ( сериј НОСН1

Горе — У нарочитом одељењу палази се читава збирка авионског оружја. Војмици — оружари старају се да оно увек буде списмно за издавање по првом џахтеву. (Г0105: Ве1§га(3ег ВЈШаееп1иг) [Десно — Ловачки апарат у акцији. Десетипа људи у позадини стара се да његов лет буде савршен и без сметњи, а до пилота је да буде ефикасап.

Зв оваког вк>јгаика на Фронту ради некоиико радника у позадани. За једног авијатичара и неколико десетина. И то само у далекој поаадини. Авион који се враћа оа лвга на самом аеродрому дочекују менахичари, монтери и други радници који ће га детаљно прегледати, довести у ред и сшремити за наредни Дет. Пре лета поступак је исти. За оклошним трупама путују читаве локретне радионице, а за великим јединицама војске војници-радници организације Тот, која се стара за оправку друмова, мостова, путева. И док, рецимо, авијатичар вршећи сво^у дужност излаже свој живот опасности али истовремено стиче и признања, десетина „оних непознатих" раде за њега исто тако савесно вршећи своју дужност.

Десло — Точкови авиона тико/ж су, као важан дсо апарита, под сталпом КОНТРОЛОЈИ. Унутрашња гума посипи сс талком.

Лево — Мотор је главни део авиона и његово монтирање је тежак и одговорап посао. Мотор се теретним колима препесе и на лицу места уграђује у труп авиона.