Narodno blagostanje

Жижица је предмет потрошње у маси, Пајсјајнија = Најсјајнија_ Више милиона пута дневно употреби се

прелика

прилика жижица у нашој отаџбини, Толико пута

загледа потрошач у кутију жижица. Ако је циљ рекламе очевид што већег броја људи,

оглашавање! онда од кутије жижица нема злодније при- оглашавање ! лике за рекламу.

за за

Обавештења даје и огласе уговара

Југословенско друштво систоле 61. Љ. Београд-Поштански претитак Ор. #30

sastavmi 5

ОСОМ. пи

об Judouavia

Beosraci | Zagreb Акадет а пашка Пн 5

АНГЛО-ЧЕХОСЛОВАЧКА И ПРАШКА КРЕДИТНА БАНКА | Централа у oz | «i» MI JE MIL J A JE S BROFDA,J NS Иностранство:

52 филијале Капитал Ка. 235,000.000 —— Резерве Ка, !4!,000.000 Ло č0o СЕН У ЧЕХОСЛОВАЧКОЈ || Телег. адреса: АНГЛОБАНКА — Тел.: 23402, 23403, 23404, 23405 | — — |