Narodno blagostanje
Жижица је предмет потрошње у маси, Пајсјајнија = Најсјајнија_ Више милиона пута дневно употреби се
прелика
прилика жижица у нашој отаџбини, Толико пута
загледа потрошач у кутију жижица. Ако је циљ рекламе очевид што већег броја људи,
оглашавање! онда од кутије жижица нема злодније при- оглашавање ! лике за рекламу.
за за
Обавештења даје и огласе уговара
Југословенско друштво систоле 61. Љ. Београд-Поштански претитак Ор. #30
sastavmi 5
ОСОМ. пи
об Judouavia
Beosraci | Zagreb Акадет а пашка Пн 5
АНГЛО-ЧЕХОСЛОВАЧКА И ПРАШКА КРЕДИТНА БАНКА | Централа у oz | «i» MI JE MIL J A JE S BROFDA,J NS Иностранство:
52 филијале Капитал Ка. 235,000.000 —— Резерве Ка, !4!,000.000 Ло č0o СЕН У ЧЕХОСЛОВАЧКОЈ || Телег. адреса: АНГЛОБАНКА — Тел.: 23402, 23403, 23404, 23405 | — — |