Narodno blagostanje

| „Аижица је предмет потрошње у маси. Најсјајнија Најсјајнија Више милиона пута дневно употреби се

прилика жижица у нашој отаџбини. Толико пута прилика

затгледа потрошач у кутију жижица. Ако

је циљ рекламе очевид што већег броја људи,

оглашавање! онда од кутије жижица нема злодније при- оглашавање ! лике за рекламу. |

за за

Обавештења даје и огласе уговара

Југословенско друштво жижица « а.д. Београд-Поштански жтретинеи бр. 130

ћ ЗЕЕЦУ 77

ardi Oil Company | of зибезјама ||| | Beograda | гастебђ

кадета пашка Кити! еема 5 4851, 2652: 4518

5

пепоиспвимшошисоинсипвпоинпшинаспнинпвшинвипнииницши MHHHBHBHHBRHGM mmunHHMHHHBHDHHMHMHHHHHBHHBHHHH HR BrM-a H BM U H.H H H-B BH BH B H H B.H H-H Hu Dm a nm BBuB HBO

ТРГОВАЧКО ОБ АВЕШТА JHM 3 ABOJI А, Д. :: НАЈВЕЋА ИЗВЕШТАЈНА ОРГАНИЗАЦИЈА НА СВЕТУ

ПРЕЂЕ БЕОГРАД _ ЗАТРЕЉ К. (а. DUN & CO. кнез Михајлова 59. Бериславићева 7.

пиџшипвпипанивипилнининивпивинлипнинигинлавнипнониннаи MuMMWBHMWHHHHHPHMDmuHHMMHHHHMHHHHMHBHHRHHHHHHHHHHHHMHHDBpMHRnHHHRHHHHHBRHHHBHHBHH RH NV

пниввипивнипа вннишипвовина MMuHHHHHHHHHH