Opštinske novine

Стр. 72

ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ

1,50 дин. по киловат часу) то укупна вредност ове утрошене електричне енергије износи: 3,018.375.— динара. 3. — Електрична енергија за превоз угља За превоз угља од Дунавског Кеја односно од кафане „Шаран", узимајући да је потрошња подједнака за сва моторна кола, према укупно утрошеној електричној енергији за трамваје износи дневно просечно 7 "1Г9[(Г — 260 киловат часова. Узимајући цену 1 киловат часа по 1,60 (тарифа) вредност утрошене електричне енергије за превоз угља била би: 112.320.— динара. 4. — Материјал за чишћење и заптивање По партији 149 позицији 2 за материјал за чишћење и заптивање машина издато је од 1 јануара до 15 септембра материјала у вредности: 11.990,11 динара. 5. — Материјал за одржавање централе По партији 149 позицији 3 за материјал за одржавање парних машина, котлова, пароводних и водоводних цеви, динамо машина, итд. издато је од 1 јануара до 15 септембра материјала у вредности: 142.868,13 динара. 6. — Мазиво За подмазивање парних турбина, парних машина, турбо пумпи у ложионици и електропумпи на Дунаву утрошено је од 1 јануара до 1 октобра 1932 год. разног мазива у укупној вредности: 32.166,28 динара. 7. — Персонал Према платним списковима месечара и дневничара у ложионици и парним машинама исплаћено 1е за персонал од 1 јануара до 1 октобра 1932 год. (изузев особље на партиш угља 149/1 које је већ унето у угаљ тачка 1) укупно: 1,597.209,16 динара. 8. — Превоз угља На превозу угља од Дунавској Кеја односно кафане ..Шчран" стално су била упослеча по два чпвека И кочничао и 1 кондуктео^ са сатнином од 7.— дин. Према томе за 9 месеци исплаћено је за оие Јмгпе (рад V тпи шихте по 8 ч.) укупно (2.7.24.30.9. = 90.720): 90.720.— динара. Поема томе цена киловат часа рачунајући једино тоошкоке угља, мазива, воде, особља и одржавања биће: трош^ови гтпот*адопн>е 19.781 997,6^ р = бп. тг^пизв. КГВ. чч-ова = °' 859 °' 80 Д|КВЧ У упоређењу према ранијим годинама, овде се опажа сталан напредак, јер док ,је

прошле 1931 год. ова цена била 0,88 дин/КВЧ дотле је 1930 г. била још већа 0,90 дин/КВЧ. Ово стално смањивање коштања киловат-часа долази од све бољег искоришћавања целог постројења и од пораста целокупне производње електричне енергије. ОДРЖАВАЊЕ ПОСТРОЈЕЊА У току ових 9 месеци 1932 год. нису на котловима вршени никакви већи радови, осим редовног одржавања, из разлога што у скором времену престају са радом. На дунавским пумпама вршене су следеће оправке и радови: 1. — На пумпи бр. 3 мењане су лопатице ротора и биксне на лежиштима. 2. — Од стране друштва Бибад извршено је багеровање терена код Дунавске пумпе и продужене водоводне цеви са стране вакума у циљу обезб^ђења довољне количине воде за потребе централе. У машинскот дворани осим редовног одржавања није било никаквих значајних радова. ТРАМВАЈИ Укупан број трамвајских кола којима данас рлсполаже Машинска служба је следећа: 1. — Моторна кола за путнички саобраћај 96 комада 2. — Моторна кола за вревоз угља 3 „ 3. — Моторна кола за поливање улица 2 „ Моторних кола укупно 101 комад 4. — Прикључних (приколица) 70 комада Укупно трамваја 171 комад Од горњег броја моторних кола 25 су четвороосовна и то 23 комада за путнички саобоаћај и 2 саке за поливање улица, осталих 76 моторних кола сва су двоосовна. Поикључна кола 632 су двоосовна. Инвентаргка врелност, без отписа, целог трамвајског Возног Парка је: 55,972.684.— динара. У току 9 месеци 1932 год. било је у саобраћају сваког дана просечно: Путничких моторних кола 81 прикључних кола 42 Укупно 123 кола У резерви је било свакодневно просечно: Путничких моторних кола 5 прикључних кола 21 Укупно 31 кола У оправци је било свакодневно просечно: Путничких моторних кола 10 прикључних кола 7 Укупно 17 кола Према прописаном правилнику за одржавање трамваја, свака моторна и прикључна кола долазе у оправку и то: 1. — У главну ревизиону оправку после 120.000 пређених км.;